W maju firma Stokson – właściciel marki Dooti Donuts – po raz kolejny wprowadziła do ogólnopolskiej sprzedaży oficjalne donuty popularnych influencerów. I podobnie jak w przypadku poprzednich limitowanych edycji, wzbudziła ogromne zainteresowanie w sieci.
To nie pierwszy produkt influencerski stworzony przez Dooti Donuts – wcześniej marka wprowadziła do sprzedaży m.in. dwa oficjalne Donuty Ekipy i Donuty GenZie. Tym razem zaprosiła jednak do współpracy kolektyw muzyczny Trzech Króli, który w maju wydał swój drugi album studyjny.
– Wybraliśmy chłopaków przede wszystkim dlatego, że są bardzo wyraziści i budzą jednoznacznie pozytywne skojarzenia. Ich dotychczasowe koncerty gromadziły tysiące młodych słuchaczy – mając tak zaangażowaną grupę odbiorców w pełni zasługiwali na to, by stworzyć swoją autorską przekąskę – mówi Konrad Wiktor, marketing manager w firmie Stokson, która jest właścicielem brandu.
Produkt zadebiutował na sklepowych półkach 13 maja i natychmiast wywołał ogromne zainteresowanie w sieci. Do kampanii promocyjnej zaangażowano kilkudziesięciu najpopularniejszych polskich influencerów – w tym m.in. Karola „Friza” Wiśniewskiego i Julię Żugaj – oraz zaprzyjaźnionych z Trzema Królami producentów muzycznych i raperów, m.in. Tribbsa i Borixona.
Częścią akcji promocyjnej był również interaktywny Memory Challenge dla fanów Dooti Donuts oraz akcja promocyjna na antenie Radia Eska, związana ze Światowym Dniem Donuta (7 czerwca). Na potrzeby prowadzonej kampanii marka wspólnie z Trzema Królami zrealizowała także swój pierwszy spot reklamowy w technologii FOOH, prezentując potężnego donuta unoszącego się nad Krakowem.
Finałowym akcentem kampanii promocyjnej był udział marki Dooti Donuts w Festiwalu Ekipy, który odbył się 16 czerwca w krakowskiej Tauron Arenie. W strefie marki na uczestników Festiwalu czekał m.in. ogromny balon, którym mogli wznieść się w powietrze razem z drużyną profesjonalnych pilotów.
– Chcemy, by marka Dooti Donuts była dla naszych konsumentów prawdziwym „love brandem”, dlatego wszystkie nasze działania – począwszy od doboru influencerów, aż po egzekucję w digitalu i offline – są rezultatem dobrze przemyślanej i zaplanowanej strategii marketingowej. Wiemy, że jesteśmy na dobrej drodze, a każda kolejna kampania konsekwentnie zbliża nas do tego celu – dodaje Konrad Wiktor.
Oficjalny Donut Trzech Króli pozostanie w sprzedaży jeszcze przez kilka miesięcy, a producent nie wyklucza stworzenia kolejnej przekąski we współpracy z internetowymi twórcami. Za działania w digitalu odpowiada wrocławska agencja GetHero.