Diana Sano została nowym head of paid social w Salestube

Do zespołu paid social spółki Salestube (Group One) na stanowisko head of paid social dołączyła Diana Sano. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze paid social, wdrażanie strategii paid social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu paid social. Dołączenie Diany do zespołu Salestube jest kolejnym silnym wzmocnieniem kompetencji spółki na rynku międzynarodowym, do której w ostatnim czasie dołączyli także Krzysztof Rosiński w roli CTO & managing partner oraz Katarzyna Jakubów – Tyka w roli head of SEO.

Diana Sano dołączyła na stanowisko head of paid social w ramach struktury Biddable Media spółki Saletube. Przez ostatnie lata swojej kariery zawodowej Diana była odpowiedzialna za rozwój interdyscyplinarnych zespołów social mediowych w agencjach lokalnych, takich jak IQ Marketing oraz Agencja Plej, a także sieciowych – Ogilvy. Specjalizuje się w strategii social mediowej obejmującej content, media płatne, influencer marketing, community management, analitykę, a także technologię.

Dołączenie Diany w roli head of paid social stanowi kolejne, w tak krótkim czasie, silne wzmocnienie naszych kompetencji. Cieszymy się, że osoby z tak dużym doświadczeniem wybierają Salestube jako miejsce, w którym mogą skutecznie realizować się zawodowo. Obecność Diany w zespole, jest także dla nas możliwością rozwoju naszej spółki, która dzięki jej wiedzy z zakresu mediów społecznościowych przełoży się bezpośrednio na rozwój oferty paid social na rynku lokalnym, ale również we współpracach z globalnymi klientami i partnerami firmy – mówi Magdalena Pobikrowska, head of biddable media w Salestube.

W swojej karierze zawodowej Diana realizowała projekty międzynarodowe i lokalne dla takich klientów jak: Pernod Ricard (Jacobs Creek, Wyborowa), Mattel (Barbie), LEGO, Mars (Pedigree), Netflix, Orange (Nju Mobile, Serce i Rozum), Play, Virgin Mobile, Allegro, Żabka Polska, Coty (Rimmel), Mastercard, Continental, Energizer, Milka (Member of Oglivy Social.Lab), Unilever (Big Milk, Love Beauty & Planet), Whirlpool, Beiersdorf (Bambino), czy BeKeto (e-commerce). Dzięki współpracy z zespołami kreatywnymi w agencjach, w których pracowała, zdobywała najważniejsze wyróżnienia i nagrody branżowe: Cannes Lion, KTR, Best of Meta czy Golden Arrow.

Diana Sano swoją współpracę ze spółką Salestube rozpoczęła w grudniu 2023 roku.