Katarzyna Jakubów – Tyka została nowym head of SEO w Salestube

Z końcem 2023 r. do zespołu SEO Salestube (Group One) na stanowisko head of SEO dołączyła Katarzyna Jakubów – Tyka. W tej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii SEO klientów Salestube lokalnie oraz na rynkach zagranicznych, wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych do oferty firmy, rozwój narzędzi służących do śledzenia kluczowych wskaźników efektywności oraz koordynację i rozwój zespołu SEO.

Katarzyna Jakubów – Tyka w swojej pracy zawodowej od ponad 12 lat związana jest z branżą SEO. Ostatnie lata spędziła w strukturach Brainly, polskiego startupu z branży EduTech, w którym w roli senior managera odpowiadała za strategię SEO firmy na rynku polskim oraz międzynarodowym (w tym w USA). W tym czasie nadzorowała pracę zespołów SEO oraz zespołu developerskiego. Wcześniej swoje doświadczenie zdobywała w Artgeist sp. z o.o., gdzie odpowiadała za przygotowanie kompleksowej strategii SEO dla wszystkich domen firmy na 10 rynkach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych oraz w agencji Netim w roli head of SEO. W latach 2011-2018 pracowała w agencji Artefakt, w której do jej zakresu obowiązków należało m.in. budowanie podstaw współpracy z zewnętrznymi copywriterami agencji, prowadzenie zespołu konsultingowego dla kluczowego klienta agencji, prowadzenie szkoleń, budowanie i realizowanie kompletnych strategii SEO dla serwisów e-commerce (m.in. aptek, sklepów meblowych, firm turystycznych i transportowych), serwisów contentowych (m.in. finansowych oraz z branży suplementów diety), a także serwisów lokalnych i stron korporacyjnych.

Dołączenie Kasi do zespołu, to dla Salestube kolejny etap rozwoju kompetencji i strategicznego spojrzenia na działania z zakresu marketingu cyfrowego. Bogate i wszechstronne doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia działań operacyjnych w zakresie SEO na tak różnych i wymagających rynkach zagranicznych bez wątpienia przyniesie ogromną korzyść dla dalszego międzynarodowego rozwoju naszej organizacji i przełoży się na jeszcze lepsze dopasowanie oferty biznesowej dla lokalnych, jak i globalnych klientów oraz partnerów Salestube – mówi Joanna Czekaj, managing director w Salestube

Katarzyna Jakubów – Tyka jest autorką wielu artykułów oraz współinicjatorką projektów edukacyjnych z podpowiedziami dla początkujących przedstawicieli branży SEO. Brała czynny udział w projekcie Rebel Campus zorganizowanym przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie realizowała darmowe sesje konsultingowe dla przedsiębiorców.

Swoją pracę Katarzyna raportować będzie bezpośrednio do Joanny Czekaj, managing director spółki Salestube.