Dagmara Rżyska jako head of analytics stanęła na czele zespołu media planning agencji Euvic Digital (Euvic Performance).
Do zadań Dagmary będzie należała przede wszystkim rozbudowa działu analityki media planningu, koordynacja współpracy z kluczowymi klientami oraz zarządzanie strategiami obecności marek online.
– Dagmara to doświadczona specjalistka, która z sukcesami pracowała dla uznanych marek. Cieszymy się, że wzmocni nasz zespół – mówi Jakub Mazurkiewicz, COO w Euvic Digital. – Obecna strategia agencji zakłada stały rozwój kompetencji w obszarze analityki digital, dzięki czemu możemy skuteczniej planować media i optymalizować kampanie online dla naszych klientów – dodaje.
Dagmara specjalizuje się w kampaniach online i analityce internetowej. Z branżą digital marketingu związana jest od ponad 12 lat, a na co dzień odpowiadała za strategię obecności marek w internecie oraz realizację efektywnościowych kampanii online. Tworzyła kampanie m.in. dla: Żabka, Orange, Blik, a także branży deweloperskiej. Zanim zaczęła pracę w Euvic Digital pracowała dla Symetria UX. Dagmara często prowadziła szkolenia dla MŚP ze skutecznej reklamy na Facebooku i Instagramie oraz digital marketingu, była również wykładowczynią na Wyższej Szkole Bankowej.