Coty połączyła siły ze światowej sławy domem kryształów Swarovski, aby ogłosić umowę na długoterminową licencję kosmetyczną z możliwością opracowania, produkcji i dystrybucji nowej wizji zapachów.
Ta umowa oznacza początek wieloletniego partnerstwa, opartego na wzajemnym nastawieniu na kreatywność i innowacyjność. Współpraca ta została nawiązana w momencie, gdy Coty kontynuuje rozwój i dywersyfikację swojego portfolio, stale wprowadzając nowe produkty, marki i strategie inwestycyjne.
Nowe partnerstwo wzmacnia również reputację Coty jako partnera dla globalnych marek, które chcą tworzyć lub ulepszać swoje portfolio produktów beauty.
Swarovski Crystal Business jest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie za sprawą 2300 butików Swarovski oraz wybranych partnerów multibrandowych. Nowe partnerstwo umożliwi firmie Swarovski zwiększenie obecności i widoczności marki na rynku kosmetycznym oraz dywersyfikację oferty produktowej. Ponadto wniesie swoją unikalną esencję pop luxury i radosnej ekstrawagancji do branży kosmetycznej, tworząc luksusowe produkty, które celebrują indywidualność.
– Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe, długoterminowe partnerstwo z firmą Swarovski w celu opracowania i wprowadzenia na rynek nowych, ekscytujących linii zapachowych i kosmetycznych. Znana z najnowocześniejszych technologii i niezrównanego kunsztu, firma Swarovski zdobyła znaczące uznanie wśród globalnych konsumentów, dzięki czemu idealnie nadaje się do wprowadzenia na całym świecie na kluczowych rynkach, takich jak EMEA, obie Ameryki i Azja. Ta umowa licencyjna jest zgodna z przyjętą przez Coty strategią koncentrowania się na licencjach o potencjale złożonym z wielu kategorii. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę ze Swarovskim, aby opracować naprawdę genialną ofertę kosmetyczną, która zachwyci elegancją i wyrazi wyjątkowość – powiedział Jean Holtzmann, Coty chief brands officer Prestige.
– Nawiązanie współpracy z Coty jest znaczącym krokiem dla firmy Swarovski, ponieważ kontynuujemy ekspansję naszej marki na nowe kategorie produktów. To porozumienie pozwala nam wprowadzić unikalne pozycjonowanie Pop Luxury firmy Swarovski – luksusu, który jest kreatywny, zabawny, kolorowy i radośnie ekstrawagancki – do świata kosmetyków i zapachów, jednocześnie wykorzystując rozległą wiedzę branżową Coty. Wspólnie stworzymy piękne i luksusowe produkty, które będą odzwierciedlać nasze wspólne zaangażowanie w jakość i innowacyjność. Z niecierpliwością czekamy na nieskończone możliwości, jakie przyniesie to partnerstwo – powiedział Michele Molon, dyrektor operacyjny Swarovski
Przewiduje się, że pierwsza oferta w ramach tej umowy licencyjnej zostanie uruchomiona w 2026 roku.