„Ciepło, cieplej, Ariston” – ruszyła kampania świadomościowa marki Ariston

Pod koniec września br. wystartowała kampania „Ciepło, cieplej, Ariston” marki Ariston Polska. Działania wizerunkowe i produktowe będą prowadzone do stycznia 2024 roku.

Kampania ma na celu zwiększenie świadomości włoskiej marki pomp ciepła na polskim rynku. Poprzez hasło „Ciepło, cieplej, Ariston” marka w przejrzysty sposób nawiązuje do kultowej gry z dzieciństwa „ciepło-zimno”. Działania skierowane są do klientów, dla których przy wyborze pomp ciepła ważna jest innowacyjność oferowanych rozwiązań oraz aspekt ekonomiczny i technologiczny.

Kampania online obejmuje materiały wideo (spoty: 15-sekundowe i 6-sekundowe), reklamy display oraz treści w mediach społecznościowych. Przygotowane kreacje mają charakter wizerunkowy oraz produktowy.


Za strategię komunikacji, przygotowanie konceptu kreatywnego na rynek polski oraz produkcję materiałów do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakup i planowanie mediów realizowany jest w ramach Group One.

Agencja Change Serviceplan została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Ariston Polska w lipcu 2023 roku.