Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu w lutym SHERWIN-WILLIAMS rozpoczyna oficjalny launch w Polsce swojego kolejnego brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka GEOCEL.
SHERWIN-WILLIAMS to światowy lider w produkcji farb, lakierów i powłok. Od ponad 155 lat dostarcza sprawdzone rozwiązania dla gospodarstw domowych, przemysłu stoczniowego, architektury drogowej, infrastruktury użyteczności publicznej i przemysłu lotniczego.
Agencja Chapter1 współpracuje z SHERWIN-WILLIAMS Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki z portfolio SHERWIN-WILLIAMS – brandu Valspar. Obecnie wspiera premierę marki GEOCEL na targach. Stoisko targowe przygotowane przez agencję Chapter1 zostało stworzone na potrzeby Targów Bricomarché w Poznaniu (MTP 7-8.02.2024).
Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.
– Stworzyliśmy koncepcję stoiska targowego, z przestrzenią podzieloną na dwie strefy, dwóch marek: Altax, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat i nowego brandu GEOCEL, który w tym momencie właśnie wchodzi na polski rynek, a jego premiera odbywa się właśnie podczas targów. Dlatego to GEOCEL właśnie jest mocniej uwypuklony w projekcie, a poza zabudową standardową zaproponowaliśmy elementy przestrzenne, by stoisko było bardziej atrakcyjne, zależało nam również na pokazaniu także w samym stoisku zastosowań nowego brandu – wyjaśnia Magdalena Brylowska, account manager w Chapter1.
Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę.
Na poziomie personalnym za projekt odpowiadają:
- Piotr Kacprzak, graphic designer Chapter1, odpowiedzialny za projekt
- Paweł Gogler, senior copywriter Chapter1, odpowiedzialny za koncepcję
- Bartłomiej Szczęsny, production director (VS Events / Chapter1) odpowiedzialny za realizację
- Magdalena Brylowska, account manager Chapter1 (koordynacja całego projektu)
Więcej już wkrótce na: geocelpolska.pl (start nowej strony planowany jest na marzec).