Błędy w marketingu? Jak się ich ustrzec? – o tym dowiesz się na konferencji Infoshare’24 już w maju

fot. mat. prasowe

Już wkrótce jedna z najbardziej wyczekiwanych konferencji w dziedzinie nowych technologii, marketingu i biznesu – Infoshare’24. Prelegenci otworzą przed Wami drzwi do fascynującego świata nowych trendów i przełomowych strategii, a także omówią największe błędy, popełniane w marketingu. Dowiedz się, jak się przed nimi ustrzec. Sprawdź, jakie inne zmiany czekają na marketerów w najbliższym czasie!

Co sprawia, że Twój marketing nie działa, jak powinien?

Dlaczego Twój marketing nie działa do końca tak, jak tego chcesz? Siła marki zależna jest właśnie od skutecznej strategii, dlatego warto wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają w tym zakresie osoby zarządzające firmami.

Lekceważenie siły działań marketingowych

Przedsiębiorcy często nie doceniają dobrego marketingu. Niestety zazwyczaj nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele mogą na tym stracić. Nie powtarzaj błędów tych founderów. Sprawdź, co daje skrupulatne budowanie strategii i jak ją profesjonalnie kreować.

O tym, dlaczego marketing jest w firmach traktowany po macoszemu opowie jeden z prelegentów sceny marketingowej Infoshare Łukasz Kosuniak. Ten doświadczony ekspert zaczynał swoją karierę w firmie Microsoft. Łukasz zbudował także od podstaw dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze wdrożenie automatyzacji marketingu klasy korporacyjnej w Polsce! Teraz dzieli się swoją wiedzą, publikując książki i artykuły w prasie branżowej, a także prowadząc wykłady na uczelniach.

Strach przed cyferkami

Ponad połowa dyrektorów marketingu uważa, że analiza danych pozwala na podejmowanie trafnych decyzji i świadome tworzenie skutecznej strategii marketingowej. Choć marketerzy dostrzegają wyższą efektywność działań opartych na liczbach, zaledwie 24% z nich regularnie gromadzi i wykorzystuje dane. Jaka jest tego przyczyna? Czy to strach przed analizowaniem, czy brak praktycznej wiedzy na ten temat?

To, co jest najważniejsze to wybierać wyłącznie te dane, które są istotne z punktu widzenia celu biznesowego (…) Jak ustalisz, co jest Twoim celem — to skup się tylko i wyłącznie na tym wycinku danych, który doprowadzi Cię do osiągnięcia tego celu i do rozwijania goopowiadała Kama Kotowska na Infoshare’23.

Jeśli należysz do marketerów, którzy do tej pory nie czerpali inspiracji z liczb, wpadnij na wystąpienie Kamy Kotowskiej. Dowiesz się, jak wykorzystywać dane na swoją korzyść i jak tworzyć na ich podstawie kreatywny marketing.

Poznaj główne elementy skutecznego marketingu

Co to znaczy „dobry marketing”? Jak stworzyć strategię, która zasługuje na miano dobrze opracowanej? Tego wszystkiego można się dowiedzieć podczas wystąpień na scenie marketingowej Infoshare’24.

Prelekcje przedstawiane na tej scenie to praktyczne wskazówki, które można zaimplementować do strategii we własnym startupie czy organizacji. Wystąpi m.in. gwiazda polskiego marketingu Artur Jabłoński, założyciel agencji marketingowej Digitalk, konsultant, edukator i doradca, który pomaga firmom kreować skuteczne działania.

Kolejnym wyjątkowym gościem będzie Paweł Tkaczyk, który, jak sam o sobie mówi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki (ma na koncie współpracę z takimi firmami jak Allegro czy Agora), doradza także startupom i przedsiębiorcom w zakresie prowadzenia celnych działań marketingowych.

Infoshare’24 – skarbnica wiedzy marketingowej

Konferencja Infoshare to prawdziwe kompendium przydatnych wskazówek z dziedziny marketingu. Poznaj sprawdzony rozwiązania, zobacz studium przypadków najciekawszych działań marketingowych i przede wszystkim wróć do pracy ze świeżym spojrzeniem.

Dołącz do pasjonatów dobrego marketingu na tegorocznej konferencji Infoshare.

aboutMarketing jest partnerem medialnym Infoshare’24.