Bank Pekao S.A. w realizowanych obecnie dwóch kampaniach internetowych, prezentuje produkty skierowane do klientów firmowych, w tym aplikację PeoPay i terminale płatnicze. Wprowadzone rozwiązania są potwierdzeniem, że bank słucha głosu klientów i wdraża kolejne funkcje oraz ulepszenia, aby firmowe bankowanie było prostsze i przyjemniejsze.
Kampania aplikacji PeoPay
„Aplikacja PeoPay Baaardzo firmowa”, to główny przekaz pierwszej z kampanii, która przedstawia możliwości aplikacji PeoPay dla klientów biznesowych oraz prezentuje jej rozwiązania ułatwiające prowadzenie firmy. Kampania promuje dodatkowo otwarcie Konta Przekorzystnego Biznes w ramach obowiązującej do końca marca 2024 r. promocji „2 000 zł premii dla firm i 0 zł za konto firmowe”.
Kampania pokazuje, że posiadając wiele aplikacji w telefonie, w życiu codziennym i tak zwykle korzystamy tylko z tych, które są intuicyjne i dopasowane do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Dotyczy to także osób, które prowadzą działalność gospodarczą. Wybierają takie aplikacje, które są proste i wspierają prowadzenie finansów firmy. Bank Pekao rozumiejąc potrzeby przedsiębiorców, wprowadza do aplikacji PeoPay kolejne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu, w tym m.in. opcję zarządzania kartą firmową oraz szeroką listę dyspozycji i możliwości zakupu produktów bankowych online. Przedsiębiorca może też za jej pomocą dokonać opłat za parkingi oraz służbowe przejazdy autostradami. Aplikację można spersonalizować, co pozwala na dopasowanie pulpitu do indywidualnych preferencji użytkownika. Dodatkowo, dzięki funkcji przełączania profili z indywidualnego na firmowy i odwrotnie, klient Pekao może korzystać z jednej aplikacji zamiast z dwóch.
Kampania terminali płatniczych
Druga kampania Banku Pekao promuje złożenie online wniosku o terminal płatniczy. Bank stawia na wygodę i nowoczesność, a przy okazji informuje o promocjach, dzięki którym klient może nie płacić za dzierżawę terminala nawet przez 2 lata i otrzymać do 2000 zł premii.
Kampania uświadamia, że klienci podczas zakupów stacjonarnych coraz częściej korzystają z bezgotówkowych form płatności. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo sprawiają, że mając wybór, chętniej odwiedzają te punkty handlowo-usługowe, w których jest terminal płatniczy.
Przedsiębiorca, który skorzysta z oferty terminali w Banku Pekao S.A., oprócz rozwoju biznesu, otrzymuje bezpłatną usługę instalacji urządzenia, darmowe szkolenie personelu oraz bezkosztowy serwis. Dodatkowo, właściciel firmy może zdecydować się na dodanie na wydruku z terminalu swojego logotypu lub innych spersonalizowanych informacji np. numeru polisy lub listu przewozowego.
Ponadto, przedsiębiorca posiadający terminal, może zyskać na dodatkowych usługach: dynamicznej wymianie walut (DCC) czy wypłacie gotówki przy okazji zakupów (tzw. cashback).
– Prowadzone kampanie promocyjne aplikacji PeoPay i terminali płatniczych mają zbliżyć bankowanie do biznesu, ułatwić prowadzenie firmy, skrócić czas załatwiania spraw i umożliwić realizację płatności bezgotówkowych. Wszystko to na atrakcyjnych warunkach z szybką dostępnością do skorzystania, ponieważ celem Pekao jest ułatwienie prowadzenia biznesu
– mówi Patryk Korus, dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych w Banku Pekao S.A. – Prezentowane rozwiązania w kampaniach potwierdzają, że mocno stawiamy na polskich przedsiębiorców, bo oni są sercem polskiego biznesu – dodaje.
Kampanie będą prezentowane na branżowych stronach internetowych, w serwisach o szerokim zasięgu, w social mediach i YouTube oraz w radio internetowym.
Aplikacja PeoPay dla firm jest ważną częścią oferty produktowej Banku Pekao S.A. docenionej na rynku między innymi w rankingu „Instytucja Roku 2023” portalu MojeBankowanie.pl w kategorii „Najlepszy bank dla firm”. PeoPay został uznany również za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte. Oferta Konta Przekorzystnego Biznes Banku Pekao zajęła natomiast pierwsze miejsce w rankingu kont firmowych takich portali jak Money.pl, Comperia.pl oraz Bankier.pl. W 2023 r. bank znalazł się również drugi raz z rzędu na podium rankingu „Bank Przyjazny Firmie” organizowanym przez magazyn Forbes.