ASAP&ASAP wygrał przetarg Betadine VAG

Agencja ASAP&ASAP w wyniku przetargu zajmie się obsługą marki Betadine VAG, dystrybuowanej w Polsce przez firmę Egis. Betadine VAG to lek na infekcje intymne, który do niedawna dostępny był wyłącznie na receptę, a aktualnie zmienił swoją klasyfikację na lek OTC. ASAP&ASAP stworzyło Big Ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu zajmie się dom produkcyjny alefajnie (alefajnie.com).

Cieszymy się, że kolejny klient z sektora farmaceutycznego wybrał ASAP&ASAP jako partnera do współpracy. Planujemy ponownie udowodnić, że myślenie nieszablonowe i wybijająca się kreacja, przełożą się na ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe. Widzimy pozytywną zmianę w myśleniu klientów o kreacji dla farmaceutyków – nie liczy się już tylko przekazanie benefitów produktowych, ale także wybicie się z szumu komunikacyjnego poprzez odważne pomysły kreatywne – komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner agencji.

Wprowadzenie na rynek Betadine VAG to ważne wydarzenie w historii firmy Egis w Polsce. Produkt jest wyjątkowy w kategorii leków na infekcje intymne z powodu szerokiego spektrum działania. Po drugie, zmiana statusu z leku na receptę na OTC to łatwiejsza dostępność leku dla pacjentek. Chcemy we współpracy z ASAP&ASAP pokazać konsumentkom wyróżniające cechy naszej nowości w wyróżniający sposób – mówi Damian Kurzaj, marketing manager OTC w Egis Polska.

Strony właśnie rozpoczynają współpracę, a start działań kampanijnych planowany jest na styczeń.