Altavia Kamikaze + K2 kontynuuje obsługę marek SEAT oraz CUPRA

fot. mat. prasowe

Agencja Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) po roku współpracy kontynuuje obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji digital customer journey.

Głównym celem działań agencji na rzecz obu marek jest zwiększenie konwersji na ich stronach internetowych (www.seat.pl i www.cupraofficial.pl) poprzez optymalizację doświadczeń użytkowników oraz efektywne zarządzanie treścią. Agencja obsługuje serwisy internetowe obu marek (przy użyciu narzędzia Adobe Experience Manager), jak również odpowiada za UX i UI, testy A/B, połączenia z systemami CRM, zarządzanie treściami (content management), analitykę, tworzenie kreacji na potrzeby serwisów, development aplikacji.

Przez pierwszy rok współpracy zespół agencji koncentrował się na stworzeniu nowych i optymalizacji istniejących stron modelowych dla marek SEAT i CUPRA, w tym optymalizacji treści pod kątem rekomendacji SEO, aktualizacji layoutów i zdjęć, zmian w obszarze ścieżki użytkownika na stronie i implementacji nowego narzędzia do prezentacji ofert samochodów dostępnych od ręki. Ważnym elementem było również wprowadzenie informacji dotyczących aktualnej oferty finansowej dostarczanej przez Volkswagen Financial Services. Dodatkowo stworzona została przestrzeń dla programów certyfikowanych aut używanych SEAT Certyfikowane Używane i CUPRA Approved (dawniej Das Welt Auto).

W kolejnym roku współpracy zakres rozszerzy się o optymalizację treści i zawartości stron w oparciu o analizy testów A/B i analizę jakościową stron (Adobe Target, Google Analytics 4, HotJar), weryfikację i usprawnienie ścieżki użytkownika, mapowanie głównych miejsc konwersji i usprawnienie jej realizacji przez użytkowników. Dodatkowo agencja zadba o wprowadzenie rozwiązań e-commerce, umożliwiających personalizację oferty i dostosowanie jej do potrzeb użytkownika.

Po roku udanej współpracy z Altavia Kamikaze + K2, w 2024 kontynuujemy ambitne plany rozwoju SEAT i CUPRA w sferze digitalowej, aby z jeszcze większą efektywnością towarzyszyć wszystkim miłośnikom motoryzacyjnych emocji w podróży przez świat naszych marek. Jestem przekonany, że dzięki niezbędnej w tym procesie ekspertyzie i doświadczeniu agencji – a także wyjątkowej, partnerskiej relacji, jaką udało się nam wypracować – stworzymy rozwiązania, które nie tylko zaskoczą naszych klientów, ale będą również benchmarkiem w świecie digitalowej komunikacji brandowej – komentuje Jakub Góralczyk, communications manager SEAT i CUPRA.