ALBI POLSKA wybiera w przetargu agencję Ancymony

fot. mat. prasowe

W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot telewizyjny dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.

Albi Polska jest oddziałem czeskiej firmy ALBI Česká republika a.s., specjalizującym się w grach planszowych dla dzieci i dorosłych oraz edukacyjnych książkach i zabawkach z serii „Czytaj z Albikiem”. To nagradzana seria interaktywnych książek z elektronicznym mówiącym piórem, dedykowana dzieciom w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Agencja Ancymony odpowiada za Big Ideę „Przenieś się do świata książek Albi”, przygotowanie scenariusza spotu skierowanego do różnych grup wiekowych, całościową produkcję oraz postprodukcję, a także projekt scenografii. W kreacji tego spotu kluczowe role odgrywają Anna Siwek jako producentka oraz Maciej Urbanek w roli reżysera, oboje związani na co dzień z agencją Ancymony. Operatorem był Paweł Labe, a montażem na planie zajął się Szczepan Barański (Ancymony).

Współpraca z Albi od samego początku dawała nam dużą swobodę kreatywną. Pomysł, który zaprezentowaliśmy, tak bardzo spodobał się w centrali firmy, że z jednego spotu dla oddziału polskiego, wypączkowały kolejne wersje na rynek czeski oraz słowacki. Mieliśmy pełną kontrolę nad każdym etapem produkcyjnym – od scenariusza, przez przygotowanie wszystkich elementów graficznych, projektów scenografii i makiet 3D, aż po reżyserię i postprodukcję finalnych plików TV. Na plan zaprosiliśmy trójkę młodych aktorów w wieku od 3,5 do 11 lat, którzy pomogli nam opowiedzieć historię świata magii, w który przenoszą nas produkty Albi. Praca na planie była wymagająca i pełna niespodzianek, ale dobre planowanie sprawiło, że dzień zdjęciowy wyszedł nam bardzo sprawnie. Ta realizacja utwierdziła nas w przekonaniu, że niewielkim, ale zgranym zespołem, jesteśmy w stanie zrealizować skomplikowaną i efektowną produkcję filmową – komentuje Maciej Urbanek, senior motion & art director w Ancymonach i reżyser spotu dla marki Albik.

30-sekundowy spot telewizyjny był obecny w TVP, TVN i na Polsacie. Agencja odpowiada także za 15-sekundową wersję do digitalu, a także wersje 20-sekundowe oraz 6-sekundowe na rynek czeski i słowacki.

​Pełne case study projektu dostępne jest na BEHANCE.