Agnieszka Petla objęła stanowisko digital strategy director w OMD Group

fot. mat. prasowe

Agnieszka Petla, ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej, od wielu lat związana z OMD Group, awansowała na stanowisko digital strategy directorki. W nowej roli Agnieszka Petla będzie odpowiadać m.in. za rozwój i optymalizację procesów digitalowych w OMD Group.

Agnieszka jako członkini zespołu Strategy & Growth OMD Group oraz liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora innowacji, z powodzeniem zrealizowała wszystkie powierzone jej, kluczowe projekty z obszaru optymalizacji strategii mediowych dla klientów oraz pogłębiania cyfrowej ekspertyzy agencji. Nowa rola Agnieszki jest odzwierciedleniem jej wysokich kompetencji oraz wszechstronnego doświadczenia w doradztwie digitalowym, skoncentrowanym na długoterminowym budowaniu relacji z marką – komentuje Łukasz Zaleśny, managing director | strategy & growth w OMD Group.

Na nowym stanowisku Agnieszka Petla odpowiedzialna będzie za dalszą rozbudowę digitalowych kompetencji OMD Group, tworzenie nowych usług i produktów oraz optymalizację i doradztwo w zakresie strategii mediowych realizowanych dla klientów agencji.