Zofia Dutkowska i Krzysztof „Chris” Sulenta awansują w MassiveMusic Warsaw

fot. mat. prasowe

MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską i Krzysztofa Sulentę na stanowiska senior music creative. Daje im nie tylko samodzielność w prowadzeniu projektów, lecz także powierza nadzór nad pozostałymi członkami i odpowiedzialność za rozwój biznesu.

Na nowym stanowisku Zofia Dutkowska pomoże rozwijać ofertę działu kreacji i będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, a Krzysztof „Chris” Sulenta wesprze dział client service w zakresie strategiczno-kreatywnym. – Cieszymy się, że mamy w zespole tak wszechstronnych i wsłuchanych w potrzeby marek i obecne trendy kolegów – mówi Piotr Ćwikliński, managing director MassiveMusic Warsaw. – Oboje mają głowy pełne pomysłów, są zaangażowani, otwarci na eksperymenty i poszukiwania w muzyce. Wierzymy, że ich większa niezależność i wpływ na to co robią, uwolni nowy potencjał, na czym skorzystają klienci poszukujący oryginalnego brzmienia dla swoich marek – podkreśla.

Awansowani eksperci – dotąd pracowali na stanowiskach music creative – są w zespole MassiveMusic od początku jej istnienia agencji (2021). Zofia Dutkowska, z wykształcenia filolożka i tłumaczka hiszpańskiego, wcześniej pracowała w Ambasadzie Argentyny. Dzięki temu wniosła do MassiveMusic bogate doświadczenie z zakresu realizacji projektów kulturalnych. Współpracowała m.in. Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, Stowarzyszenie im. L.V. Beethovena, Warszawską Operą Kameralną, Studio S1 im. Witolda Lutosławskiego, czy Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty). Przydało się ono w poszukiwaniach idealnych brzmień dla takich klientów MassiveMusic jak m.in.: Google, McDonald’s, Pepco, Tchibo, Toyota, Zalando, Modivo, Pudliszki i Rocket Jobs. Dutkowska ma także swój udział w zdobywaniu przez agencję znaczących branżowych nagród – m.in. KTR, Kreatura.

Krzysztof Sulenta od 2008 roku jest cenionym specjalistą w branży muzycznej. Zanim trafił do reklamy, prowadził niezależne wydawnictwo muzyczne, w którym tworzył międzynarodowe projekty dla światowych wytwórni muzycznych, m.in. BBE Records z Wielkiej Brytanii. Na swoim koncie ma współpracę z wieloma cenionymi artystami – wśród nich są: Lord Apex, Madlib, Mick Jenkins, czy Smif-N-Wessun. Odkąd pracuje w MassiveMusic koordynował projekty dla takich marek, jak Adidas, Answear, Bytom, CCC, McDonald’s, Maspex, Modivo, Nike, Škoda, Pepsi, Reserved, Vistula czy Techland. Nadal wspiera największe studia muzyczne w zakresie kooperacji z zagranicznymi artystami, doradztwa kreatywnego oraz jako executive producer. Wieloletnie doświadczenie Sulenty zaowocowało także prestiżowymi nagrodami, takimi jak choćby Los Angeles Mark Awards, Music+Sound Awards i KTR. Jako kolejny krok w kierunku innowacji w dziedzinie dźwięku, zapowiada się również jego najnowszy projekt muzyczny Voices. Połączy w nim dwa światy – AI i ważnych dla niego ludzi napotkanych w życiu (premiera w marcu 2024).

Obecnie w zespole MassiveMusic Warsaw pracuje osiem osób. W związku z rosnącą liczbą projektów, agencja planuje nowe zatrudnienia w kolejnym kwartale 2024 roku.