Zmiany w zespole zarządzającym w Semcore

Od lewej: Jakuba Hoppe, Mateusz Blumenfeld, Damian Kaczmarek | fot. mat. prasowe

Obok nowego członka zarządu w zespole zarządzającym agencji Semcore pojawią się nowi liderzy odpowiedzialni za strategiczne procesy firmy.

Od początku stycznia 2024 roku nowym członkiem zarządu i COO Semcore został Michał Jangas. Zastąpił Aleksandra Cierniewskiego, który po ponad dekadzie odszedł z firmy.

Kolejne strategiczne decyzje dotyczą powołania nowych stanowisk: head of growth, który będzie odpowiadał za realizację strategii wzrostu; head of sales, który ma wzmocnić dział sprzedaży oraz utworzenie nowego działu na czele z head of partnerships. Powołana została również komórka strategiczna, która ma za zadanie integrować i koordynować działanie firmy.

Mamy nadzieję, że te kroki pozwolą nam utrzymać kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów rok do roku – tłumaczy Marcin Stypuła, prezes i założyciel agencji Semcore.

I dodaje: – Nowo powołana struktura organizacyjna jest dla nas nie tylko katalizatorem wzrostu, ale też platformą do lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów. Wprowadzenie nowych talentów i strategiczna reorganizacja kluczowych działów, to dla nas istotne punkty w realizacji wizji pozycjonowania Semcore jako wiodącej agencji marketingu internetowego w Polsce. Świadomi swojego dorobku z optymizmem patrzymy w przyszłość i przygotowujemy się na nadchodzące wyzwania – podkreśla Stypuła.

Na stanowisku head of growth będzie pracował Jakub Hoppe. To doświadczony ekspert od digital marketingu, który przynosi do Semcore ponad 15 lat doświadczenia w branżach e-commerce oraz wydawniczej. Specjalizował się w strategiach opartych na danych, optymalizacji konwersji i efektywnych kampaniach płatnych. Jako t-shaped marketer, Jakub łączy szeroką wiedzę branżową z głęboką specjalizacją.

Stanowisko head of sales obejmuje Mateusz Blumenfeld. Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie wyróżnia podejście do pracy oparte na szerokich kompetencjach, merytoryce i umiejętności budowania partnerstw.

Natomiast head of partnerships został Damian Kaczmarek. Jego kilkuletnie doświadczenie w branży oraz podejście oparte na szczerości i profesjonalizmie, ma być kluczem w budowaniu strategicznych partnerstw.