15 kwietnia br. ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik BLIKA. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl. Wszystkim uczestnikom przysługuje dodatkowo nagroda gwarantowana. Tegoroczną loterię wspiera 19 banków, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. BLIKOMANIA 2024 potrwa do 23 czerwca 2024 roku.
BLIKOMANIA cieszy się stale rosnącą popularnością, podobnie jak sam BLIK – metoda płatności, której używa już blisko 16 mln Polaków. W 2023 roku zrealizowali oni blisko 1,8 mld transakcji o wartości około ćwierć biliona złotych. W loterii każdy użytkownik: nowy i obecny ma szansę na wygraną. Wystarczy poprawnie zarejestrować się na stronie blikomania.pl i zrealizować transakcję rejestracyjną o wartości 1 zł, co jest możliwe za pośrednictwem integratora płatności Tpay. Każda taka wpłata zasili konto Fundacji Uniwersytet Dzieci i zostanie przeznaczona na realizację działań edukacyjnych skierowanych do dzieci, nauczycieli i osób starszych dotyczących m.in. bezpieczeństwa w sieci.
W tej edycji na zarejestrowanych uczestników czeka 70 nagród głównych, w postaci diamentów oraz 8,4 tys. czeków o wartości 200 i 400 zł. Regularne korzystanie z usług BLIKA – płatności za pomocą kodu, przelewów na telefon czy wpłat i wypłat w bankomacie – zwiększa szansę na wygranie czeku w wysokości 200 zł. Z kolei czek na kwotę 400 zł mogą wylosować w loterii ci użytkownicy, którzy będą płacić BLIKIEM zbliżeniowym. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 3 mln zł. Dodatkowo wszystkimuczestnikom przysługuje nagroda gwarantowana w postaci 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha oraz pakiet Start na 30 dni w serwisie streamingowym od Polsat Box Go.
BLIK ułatwia drogę do bogactwa
Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinie i mediach społecznościowych. Główne role w spotach BLIKOMANII 2024 zagrali aktorzy Michał Czernecki i Mila Jankowska. Wraz z nimi przenosimy się do świata „Baśni 1001 nocy”, konkretnie do opowieści o Alibabie i jego kompanach. Bohaterowie starają dostać się do skarbca pełnego diamentów, ale niestety nie pamiętają jak brzmi hasło, które może otworzyć jego wrota. „Selerze, otwórz się” a może… „Semaforze, otwórz się”? Na szczęście ludzie Ery BLIKA nie muszą znać tajemnego zaklęcia, by się wzbogacić. Wystarczy korzystać z BLIKA tak, jak się lubi i grać o prawdziwe diamenty, a także pieniądze. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry. Od strony organizacyjnej wspiera BLIKA agencja Motivation Direct.
Regulamin loterii jest dostępny pod linkiem: regulamin