Wystartowała kampania GO+bet „Perfekcyjny Pan Bramkarz” z udziałem Radosława Majdana, nowego ambasadora marki

fot. mat. prasowe

Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem firmy GO+bet oferującej zakłady sportowe i będącej oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków.

Radosław Majdan, w ramach współpracy ambasadorskiej, będzie twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w Internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo będzie wspierał markę podczas wydarzeń offline – spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.   

GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki na platformie Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie jednym
z prowadzących jest właśnie Radosław Majdan.

Start kampanii „Perfekcyjny Pan Bramkarz”

Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” staruje już 10 listopada. Mechanika kampanii stoi w kontrze do typowych propozycji bukmacherów oferujących nagradzanie za liczbę strzelonych goli. W ramach kampanii GO+bet nagradzane będą świetne wyniki bramkarzy Ekstraklasy, czyli ich czyste konta. Nagrody w postaci darmowych zakładów (tzw. FreeBet) uzyskają Ci uczestnicy, którzy na swoim kuponie zamieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym co najmniej jedna z ekip nie straci gola. (zgodnie z regulaminem). 

– Bardzo się cieszymy, że Radek Majdan zgodził się zostać ambasadorem GO+bet. Jestem przekonany, że będzie to doskonała współpraca – uważa Dawid Mrowiec, członek zarządu GO+bet sp. z o.o. – Dwukrotny tytuł Mistrza Polski i jego znakomite występy w Wiśle Kraków, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, świadczą o wielkiej klasie sportowej tego zawodnika, ale także idealnie wpisują się w długoterminową strategię marketingową GO+bet – dodaje.

Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia.

Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.

fot. mat. prasowe