Wypasione wystartowało z urodzinową loterią

„Wypasiona Loteria Urodzinowa” – pod takim hasłem toczy się loteria promocyjna marki Wypasione z portfolio Mlekovity, organizowana z okazji 15 urodzin marki Wypasione. Loteria prowadzona jest przez agencję First Line Polska.

Przyjmowanie zgłoszeń w loterii potrwa do 31 grudnia 2024 r. Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić dowolne produkty marki Wypasione za min. 15 zł, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie wypasionaloteria.pl.

Po zdrapaniu wirtualnej zdrapki z urodzinowym tortem uczestnik od razu dowiaduje się, czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych. Każde zgłoszenie weźmie również udział w losowaniu pozostałych nagród. Do wygrania: co godzinę (między 10:00:00 a 20:59:59) 150 zł, co 15 dni 2 x 1 500 zł, a w finale 15 000 zł!

Loteria wspierana jest kampanią reklamową w TV, prasie i internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży: komunikacja na opakowaniach oraz materiały POS (ulotki, plakaty, wobblery, cenówki).

Za kompleksową organizację, koordynację i obsługę prawną loterii odpowiedzialna jest agencja First Line Polska.