Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako sustainability marketing director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Wojciech Bablok rozpoczyna pracę w zespole, który specjalizuje się w doradztwie ESG i jest kierowany przez Agnieszkę Bacińską – chief sustainability officer Grupy Walk i CEO Walk PR. Będzie odpowiadał za ofertę doradztwa ESG, jak i program rozwoju tych kompetencji wśród pracowników wszystkich spółek z Grupy Walk: Walk PR, Walk Events oraz Walk Creative.
Wojciech Bablok ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu B2B i B2C w firmach międzynarodowych (Deloitte, PricewaterhouseCoopers, L’Oreal, BPH TFI – grupa GE Capital). Jako wieloletni CMO specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Wykłada Sustainable marketing w ramach CIM – Questus oraz marketing na studiach magisterskich na Uniwersytecie SWPS.
Przed dołączeniem do Walk pracował w Deloitte, gdzie odpowiadał za knowledge management i business development oferty sustainability w Polsce i Europie Środkowej (18 krajów), a także pełnił funkcję chief of staff dla lidera obszaru Deloitte Sustainability w Europie (24 kraje).
– Przyjście Wojtka to kolejny krok na drodze rozwoju kompetencji ESG w Walk. Obok działań transformujących naszą organizację Wojtek zaangażowany będzie w bieżące projekty z obszaru zrównoważonego rozwoju naszych klientów oraz program szkoleniowy. Wiele lat doświadczenia Wojtka po stronie marketingu pozwoliło na wypracowanie atrakcyjnej oferty, adresującej wiele konkretnych wyzwań, przed którymi stają obecnie marketerzy – mówi Paweł Miklaszewski, CEO Walk.
– Włączenie aspektów zrównoważonego rozwoju i ESG do strategii marketingowych jest kluczowe, by odpowiedzieć na oczekiwania odbiorców, budować zaangażowanie społeczności i pracowników, zdobyć zaufanie interesariuszy oraz osiągnąć trwały wzrost. Wierzę, że działy marketingu – jako pośrednicy pomiędzy firmą a społeczeństwem – powinny wykorzystać momentum i przyjąć większy zakres odpowiedzialności za działania ESG, aktywnie kształtując programy i inicjatywy w tym obszarze oraz opracowując spójną komunikację. Aby odnieść sukces, konieczna jest – jak zawsze – wiedza i umiejętności. Jesteśmy gotowi do wsparcia w tym obszarze – dodaje Wojciech Bablok.