Trwa kampania Nivelazione pod hasłem Mistrzowska Pielęgnacja Stóp

Głównym celem kampanii nie jest jedynie budowanie świadomości marki. To także próba dotarcia do tych wszystkich, którzy poszukują wiarygodnych i skutecznych kosmetyków, które w innowacyjny sposób dbają o skórę.

Wraz z nadchodzącą wiosną i zbliżającym się latem, coraz więcej osób zaczyna zadawać sobie pytanie o kondycję swoich stóp. To czas, kiedy przygotowujemy się do sezonu sandałów i otwartych butów. W takim momencie marka Nivelazione staje się idealnym partnerem, oferując szeroki wachlarz kosmetyków do pielęgnacji stóp.

Kampania wykorzystuje zróżnicowane rozwiązania mediowe, dopasowane do postawionych celów. Dzięki temu możliwe jest efektywne dotarcie do grupy docelowej. Wśród kanałów mediowych znajduje się m.in. reklama mobilna, wykorzystująca geolokalizację, co umożliwia docieranie z przekazem do klientów w pobliżu sklepów z produktami kosmetycznymi. Reklamy pojawiają się także w gazetkach promocyjnych.

Skorzystaliśmy także z takich rozwiązań jak na przykład rich media, które angażują i pomagają utrzymać uwagę użytkowników. Ponadto, zdecydowaliśmy się na nakładki dynamiczne na zdjęciach redakcyjnych oraz działania programmatic, które zapewniają różnorodność i skuteczność komunikacji online. W media planie ujęta została emisja spotów na platformach wideo, np. YouTube czy Player, co umożliwia nam dotarcie do szerszej publiczności – mówi Alicja Stajer, media plannerka w Media Choice, odpowiedzialna za kontakt z klientem i przygotowanie oferty mediowej.

Za planowanie mediów oraz realizację odpowiada dom mediowy Media Choice.