Tchibo chce dotrzeć do młodszych odbiorców w ramach kampanii „Bo Lubię” na TikToku

Należące do OMD Group agencje OMD oraz Resolution prowadzą świąteczną kampanię Tchibo na TikToku. 

Celem realizowanej na przełomie listopada i grudnia kampanii „Bo Lubię” jest zerwanie z postrzeganiem Tchibo jako marki skierowanej wyłącznie do dojrzałej grupy celowej. Zrealizowana przez agencje z OMD Group strategia zakłada przeniesienie sporej aktywności marketingowej marki na platformy, które skupiają uwagę reprezentantów z młodszych grup celowych.

Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu intensywnej komunikacji marketingowej na TikToku. O naszym wyborze zdecydowała przede wszystkim popularność tej platformy wśród młodej grupy celowej oraz wykorzystanie nowej, kreatywnej formy dotarcia do użytkowników – komentuje Katarzyna Jarnutowska, senior biddable expert w Resolution (OMD Group).

Przed zakończeniem kampanii, agencje OMD Group planują przeprowadzenie badania brand lift na TikToku, którego celem będzie zmierzenie wskaźnika zapamiętywalności reklamy wśród wskazanej grupy celowej.