Sustain Tomorrow Conference vol.2: Nowe wyzwania i inspiracje dla biznesu

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym zmiana klimatu staje się jednym z największych wyzwań, przedsiębiorstwa muszą ewoluować, aby przetrwać i prosperować. W związku z tym WPROST z merytorycznym wsparciem TAILORS z dumą ogłasza drugą edycję Sustain Tomorrow Conference, która odbędzie się 19 marca w Warszawie.

Sustain Tomorrow Conference to wydarzenie skierowane do ekspertów i liderów biznesu, którzy pragną podążać w kierunku zrównoważonej przyszłości. Po sukcesie pierwszej edycji, która odbyła się 29 stycznia 2024 r., Sustain Tomorrow Conference vol. 2 powraca z nowymi wyzwaniami, inspiracjami i praktycznymi narzędziami dla firm chcących działać zgodnie ze strategią ESG (environment, society, governance).

Podczas drugiej edycji konferencji uczestnicy będą mieli okazję zgłębić kluczowe aspekty związane z ESG oraz poznać najlepsze strategie i praktyki, które mogą zastosować w swoich organizacjach. Program wydarzenia został podzielony na siedem paneli tematycznych, obejmujących m.in. finansowanie zielonej transformacji, kalkulację śladu węglowego, regulacje dotyczące greenwashingu oraz rolę ESG w budownictwie.

Wśród panelistów i prowadzących znajdą się uznani eksperci, tacy jak Robert Adamczyk, członek Zarządu Forum Odpowiedzialnego Rozwoju (FOB), Łukasz Chojecki, partner TAILORS Group, Ewa Solarz, head of ESG w TAILORS Group oraz Anna Kamińska, redaktor naczelna serwisu i kwartalnika „Buduj z Głową”, dr inż. Justyna Żerańska, dyrektorka generalna w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego i inni. Eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu ESG inspirując uczestników do podejmowania konkretnych działań.

Nie tylko dyskusje panelowe – konferencja Sustain Tomorrow oferuje także interaktywne warsztaty i sesje networkingowe, które umożliwiają uczestnikom wymianę doświadczeń i nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

Specjaliści zgłębią temat greenwashingu i jego konsekwencji dla działań marketingowych. Jeden z paneli: „Greenwashing – czego już nie wolno marketerom”, będzie skupiał się na certyfikacji produktów i usług w kontekście nowych regulacji, które mają na celu zwalczanie praktyk greenwashingu.

Eksperci omówią aktualne zakazy i ograniczenia dotyczące reklamy produktów pod kątem ich ekologiczności oraz kto podlega tym regulacjom. Wartość zielonych certyfikatów oraz procedury ich uzyskiwania będą również przedmiotem dyskusji. W dyskusji zostanie poruszona również kwestia odpowiedzialności w przypadku naruszeń przepisów, dostarczając uczestnikom wgląd w skomplikowany świat zrównoważonego marketingu.

WPROST razem z TAILORS GROUP zapraszają wszystkich zainteresowanych obszarem ESG do udziału w kolejnej edycji Konferencji Sustain Tomorrow, która odbędzie się 19 marca 2024 roku w Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Dołącz do nas, aby zdobyć nową wiedzę, inspirację i praktyczne narzędzia, które pomogą Ci budować zrównoważoną przyszłość dla Twojej firmy i dla świata.