Na początku maja br. ruszył nowy program benefitowy, którego celem jest zwiększenie satysfakcji i zarobków kurierów świadczących usługi kurierskie za pośrednictwem platformy Glovo. W ramach cyklicznego, 3-miesięcznego programu, najbardziej aktywni uczestnicy będą mogli liczyć na atrakcyjne benefity. W aktualnym cyklu programu dodatkowa premia wynosi nawet 1000 zł. Program Glovo+ to rozszerzenie dotychczasowej inicjatywy „Couriers Pledge” (“Zobowiązanie wobec kurierów”).
Ponad 2 lata temu Glovo wdrożyło w Polsce “Couriers Pledge” („Zobowiązanie Glovo”). Celem inicjatywy, opracowanej przy udziale organizacji pozarządowej Fairwork, było zapewnienie kurierom świadczącym usługi poprzez Glovo świadczeń socjalnych, sprawiedliwych zarobków oraz wysokich standardów bezpieczeństwa.
W ramach zobowiązania kurierzy mają także dostęp do wsparcia finansowego w przypadku choroby, a także w przypadku narodzin lub adopcji dziecka. Otrzymują także dostęp do ponad 100 darmowych szkoleń umożliwiających naukę nowych umiejętności w różnych dziedzinach (np. zajęcia językowe i komputerowe) i rozwój kariery w innych obszarach. Z platformy szkoleniowej G-Learning skorzystało już ponad 1800 kurierów. Projekt przekłada się globalnie także na zwiększoną satysfakcję kurierów – 80% z nich deklaruje, że jest zadowolona lub bardzo zadowolona ze świadczenia usług dla Glovo.
Glovo+ wsparciem dla najbardziej zaangażowanych kurierów
Aktualnie większość kurierów świadczy usługi dorywczo lub tymczasowo, np. w trakcie wakacji lub gdy szukają dodatkowego, czasowego źródła dochodu. Program Glovo+ skierowany jest jednak do tych osób, które realizują więcej dostaw a świadczenie usług kurierskich jest ich głównym źródłem zarobków.
Dzięki nowemu programowi Glovo+ kurierzy, którzy zrealizują więcej zamówień, otrzymają dodatkowe benefity dostępne na czterech poziomach, uzależnionych od liczby dostaw: brązowym, srebrnym, złotym, diamentowym. W pakiecie nagród można znaleźć zarówno zniżki i nagrody rzeczowe, jak również premie finansowe, sięgające nawet 1000 złotych.
– Cały czas dążymy do usprawnienia i poprawy działalności kurierów świadczących swoje usługi poprzez naszą platformę. “Zobowiązanie Glovo” to był pierwszy krok, który miał zapewnić kurierom komfort i poczucie zabezpieczenia. Glovo+ to kolejny krok. Wierzymy, że dzięki temu programowi docenimy tych kurierów, którzy realizują przez Glovo więcej dostaw i ze wszystkich dostępnych platform najczęściej wybierają naszą – mówi Maria Czarnik, glover experience project coordinator.
Glovo jest jedyną platformą w Polsce, która stworzyła tego typu system dodatkowo wspierający kurierów świadczących usługi kurierskie głównie za pośrednictwem Glovo.