Škoda ponownie triumfuje w prestiżowym plebiscycie The Best of Moto. W tegorocznej edycji wydarzenia marka zdobyła specjalną nagrodę przyznawaną przez wyselekcjonowane grono jurorów w kategorii „Odpowiedzialność społeczna biznesu”. Trofeum zostało przyznane za wieloletnią, owocną współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym oraz zaangażowanie w tegoroczną akcję charytatywną „Szerpowie Nadziei”.
Skoda od lat zyskuje uznanie nie tylko dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w dziedzinie motoryzacji, lecz również za zaangażowanie społeczne i dbałość o środowisko naturalne. Ponad 20-letnie partnerstwo z TOPR to dla marki okazja do niesienia pomocy oraz wspierania działań związanych z bezpieczeństwem turystów i miłośników górskich wędrówek. Obecnie flota TOPR zaopatrzona jest w SUV-y Enyaq, które zapewniają załodze niezbędną pomoc w codziennych obowiązkach, a dzięki cichemu, w pełni elektrycznemu napędowi robią to w harmonii z tatrzańską przyrodą. W ramach przypadającego w tym roku ważnego jubileuszu, w okresie wakacyjnym marka zrealizowała wyjątkową kampanię pt. „Odkryj najtrudniejszy szlak z ratownikami TOPR”. W ramach inicjatywy toprowcy wyruszyli na szlak Orla Perć wyposażeni w kamery nagrywające ich patrol w technologii 360. Wideo z wyprawy zostało następnie rozdystrybuowane w kinach, kanałach marki oraz podczas eventów.
Spełnianie marzeń o osiąganiu najwyższych szczytów
We wrześniu br. Škoda została Oficjalnym Partnerem akcji Szerpowie Nadziei i udostępniła organizatorom trzy w pełni elektryczne modele Enyaq. Auta pomogły w bezpieczny i bezemisyjny sposób spełnić marzenia osób z niepełnosprawnościami w zdobywaniu tatrzańskich masywów górskich. Co więcej, dzięki specjalnym okularom VR w technologii 360, przygotowanym przez markę Škoda, mogli oni odbyć spacer po najtrudniejszej trasie na Orlą Perć.
Nagroda za autentyczność w działaniach
– Myślę, że kluczem do udanych aktywności CSR’owych jest ich autentyczność i spójność z dewizami marki. Naszą nadrzędną wartością jest dbałość i odpowiedzialność za szeroko pojęte bezpieczeństwo – na drogach i nie tylko. To łączy nas z TOPR’em i na tym solidnym fundamencie zbudowaliśmy naszą ponad już 20-letnią współpracę. Współpraca z Szerpami Nadziei była dla nas oczywistą kontynuacją naszych „górskich” działań. To zaszczyt móc wspierać ludzi w zdobywaniu szczytów – dosłownie i w przenośni. Od ponad dwóch dekad obserwujemy, wspieramy i nagłaśniamy ciężką pracę ratowników górskich, ratujących ludzkie życia. Tę nagrodę chcielibyśmy zadedykować również im – mówi Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki Škoda.
Nagroda w plebiscycie The Best of Moto nie tylko potwierdziła zaangażowanie społeczne marki, lecz również ukierunkowała uwagę branży na istotę działań na rzecz społeczeństwa i środowiska. To kolejny ważny moment w historii Škody, która nie tylko dostarcza zaawansowane technologicznie i bezpieczne pojazdy, ale również pełni aktywną rolę w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w Polsce.