SalesTube rozpoczyna współpracę z Media Expert w obszarze MarTech

SalesTube (Group One) rozwija współpracę z TERG S.A. (Media Expert). Spółka będzie odpowiedzialna za dostarczenie licencji Google Marketing Platform dla lidera branży RTV i AGD, oraz za support zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.

Media Expert to jedna z największych sieci RTV/AGD w Polsce obejmująca ponad 550 sklepów stacjonarnych w ok. 470 miastach na terenie całego kraju. Według badania Megapanel PBI/Gemius z września 2023 r. sklep Mediaexpert.pl zajmuje 2. miejsce wśród najpopularniejszych witryn i aplikacji zakupowych pod względem liczby użytkowników*. Co więcej, strona internetowa Mediaexpert.pl klasyfikuje się także w pierwszej 15 domen w Polsce z miesięcznymi odwiedzinami ponad 10 mln internautów*. To czyni Media Expert liderem swojej kategorii w obszarze digital, a potwierdzeniem tego są także inwestycje marki w technologie marketingowe.

W obszarze martech partnerem Media Expert została należąca do Group One spółka SalesTube. Zakres współpracy obejmuje dostarczenie licencji Google Marketing Platform w tym narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Google Analytics 4 360.

Z SalesTube i Value Media od lat pracujemy w obszarach MarTech i e-commerce. Wierzymy, że dzięki poszerzeniu współpracy o narzędzia i usługi Google Marketing Platform, skorzystamy na synergii wiedzy, jaką dysponują zespoły naszego partnera w zakresie tematów mediowych, analitycznych i technologicznych, a wykonana praca realnie przełoży się na sukces prowadzonych działań biznesowych i satysfakcję klientów – mówi Michał Nawrocki, wiceprezes Media Expert.

Zespół marketing platforms spółki SalesTube odpowiedzialny będzie również za bieżące wsparcie zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.