Ruszyła pierwsza kampania marki cleangang

fot. Mat. prasowy

Jesteśmy różni, ale robimy to wszyscy. Dlatego każdy ma własny powód, by złapać cleangang i podać go dalej. W pierwszej polskiej kampanii marki, która odmienia postrzeganie czyszczenia, zmywania prania i pielęgnacji obuwia wystąpiła piątka przedstawicieli nieformalnego „gangu czystości”. Kampania ruszyła 25 października, dokładnie rok po otwarciu sklepu cleangang.pl.

Podaję cleangang osobie, która… ma ulubioną playlistę do sprzątania, której dom olśniewa czystością nie tylko przy niedzielnym obiadku, która wie jak zadbać o buty i ubrania, której styl widać czarno na białym i która nigdy nie zwalnia tempa – mówią bohaterowie spotów. Pochodzą z różnych światów, mają rozmaite zainteresowania, lecz spaja ich wspólny „gang”, w którym lubi się czystość i dbanie o rzeczy.

W nawiązujących do trendu z TikToka i Instagrama materiałach zobaczymy opowiadające o sprzątaniu z przymrużeniem oka @cleanfluencerki, młodego kierowcę rajdowego @mlody.pelikan, ekspertkę od odnawiania ubrań i mody cyrkularnej @thechainvintage, influencerkę modową @thirtyfashionblog oraz @mateuszglen_official w swojej popisowej roli ciotki.

Ponieważ to sieć jest naturalnym środowiskiem marki cleangang, spoty emitowane będą wyłącznie w kanałach internetowych: w serwisach YouTube, Instagram, Facebook i Tik Tok. Takie rozwiązanie pozwala na żonglowanie wersjami montażowymi i precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców.

Z produktami cleangang mogli się zetknąć klienci takich sieci jak Aldi, OBI, Polo Market, Dealz, Kontigo, Super-Pharm, czy Hebe, ale naszym głównym kanałem sprzedażowym pozostaje sklep internetowy cleangang.pl, a komunikacyjnym – media społecznościowe. Dlatego postanowiliśmy budżet reklamowy przeznaczyć w całości na emisje w serwisach, które pozwalają nam szczegółowo planować kontakt odbiorców z poszczególnymi kreacjami. Po roku działalności w Polsce i zdobyciu pierwszej grupy powracających klientek i klientów czujemy się gotowi, by zaproponować nasze produkty i filozofię szerszej grupie odbiorców. Na zachętę do zmiany nawyków i przekonania się o zaletach cleangangu w spotach umieściliśmy kody rabatowe, które dają 20% zniżki na zakupy. Na czas trwania kampanii nie ograniczamy ich, a wręcz zachęcamy do podania ich dalej! – podkreśla Tomasz Grygieńć, szef marketingu cleangang.

Wokół marki cleangang tworzy się społeczność osób, które doceniają czysty dom i lubią dbać o rzeczy, które służą nam dłużej, jeśli są zadbane. Razem udowadniają, że sprzątanie, pranie, zmywanie i czyszczenie nie musi być nudnym obowiązkiem i pozwala podnieść jakość codziennego życia. Czyste otocznie i zadowolenie idą bowiem w parze, co wynika z opublikowanego wiosną i przeprowadzonego na zlecenie cleangang przez SW Research badania na reprezentatywnej grupie mieszkańców Polski.

Za produkcję spotów „Podaj dalej” odpowiedzialna jest agencja Space of Ad we współpracy z zespołem marketingu cleangang.