„Gdzie chciałbyś zabrać ze sobą paczkę HARIBO?” – to pytanie, na które od dziś konsumenci mogą odpowiedzieć w ramach konkursu organizowanego przez markę HARIBO. Opisy stworzone przez konkursowiczów zostaną zaimplementowane do generatora grafik AI, który, po ich zinterpretowaniu, stworzy dedykowane ilustracje stanowiące przedmiot głosowania.
Działania konkursowe prowadzone są na specjalnie przygotowanym landingpage’u. Za jego pośrednictwem użytkownicy mogą przesłać opis miejsca, gdzie zabraliby HARIBO (#GDZIEZHARIBO). Następnie na jego podstawie sztuczna inteligencja wygeneruje grafikę obrazującą okoliczności spożywania żelków. Interpretacje AI będą się ukazywać w postaci grafik tzw. first person view, dzięki czemu wszystkie obrazy zachowają spójność stylistyczną.
– Współpraca z agencją FENO umożliwia nam zastosowanie przełomowych dziś technologii w organizowaniu konkursów. Integracja opisów konkursowiczów z generatorem grafik AI to nie tylko krok naprzód w kreatywnym tego słowa znaczeniu. Podążanie za trendami to dziś konieczność, która kształtować będzie przyszłe interakcje z marką. Chcemy, aby HARIBO brało czynny udział w nowatorskich doświadczeniach konsumentów i wierzymy, że podejście oparte na unikalności i personalizacji przekuje się na jeszcze silniejszą więź z nimi – mówi Paweł Goliasz, junior brand manager, Haribo.
W ramach konkursu, za pomocą sztucznej inteligencji łącznie wygenerowanych zostanie 45 grafik – 15 tygodniowo, 3 dziennie (zwycięskie). O tym czy opis przesłany przez użytkownika został zrealizowany, dowie się on następnego dnia roboczego. Nagrody główne zostaną przyznane na podstawie głosowania fanów HARIBO. Codziennie do wygrania są boxy z zestawami żelek i gadżetami HARIBO. Autor zdjęcia, które w danym tygodniu zdobędzie największą liczbę głosów otrzyma nagrodę finałową – projektor i rzutnik.
Dzięki współpracy z agencją kreatywną FENO, opisy stworzone przez konkursowiczów, zostaną zaimplementowane do generatora grafik AI, który po ich zinterpretowaniu, stworzy dedykowane ilustracje stanowiące przedmiot głosowania. Za komunikację działań konkursowych w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) marki HARIBO odpowiada agencja mediowa Mindshare Polska. Konkurs rozpoczął się 5 lutego i potrwa do 25 lutego 2024 roku.