20 maja ALDI wystartowało z nowym projektem pod hasłem Wielki Test Produktów ALDI, który stanowi uzupełnienie prowadzonej kampanii „Twoje nowe ulubione”. W ramach akcji klienci mogą stać się testerami oceniającymi jakość produktów marek własnych ALDI. Do wzięcia udziału w akcji zachęca popularny twórca i autor książek – Rozkoszny.
Od lutego ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „Twoje nowe ulubione”. Jej bohaterami są wybrane produkty marek własnych, które między innymi będzie można przetestować dzięki akcji Wielki Test Produktów ALDI. Ambasadorem tego wydarzenia stał się Michał Korkosz – znany autor książek kucharskich oraz bloga „Rozkoszny”.
Akcja rozpoczęła się od fazy teaserowej w social media, już ten etap cieszył się sporym zainteresowaniem. Natomiast od 20 maja wystartował etap przyjmowania zgłoszeń online na stronie wielkitest.aldi.pl – proces ten trwa do 2 czerwca 2024 roku. W zgłoszeniu oprócz niezbędnych danych określonych w regulaminie akcji należy odpowiedzieć na pytanie – „Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie do roli testera produktów ALDI?” Następnie spośród zgłoszeń jury będzie wyłaniać testerów, do których trafią paczki produktowe.
– ALDI nieustannie dąży do tego, by oferowane produkty były synonimem najwyższej jakości i atrakcyjności cenowej. W Wielkim Teście chcemy jeszcze bardziej zbliżyć się do tych, którzy są zainteresowani naszą ofertą i umożliwić im darmowe przetestowanie wybranych produktów z wachlarza marek własnych ALDI. Wierzymy, że dzięki temu każdy, kto wybierze ALDI choć raz, będzie chciał pozostać z nami na dłużej, zgodnie z naszym hasłem: „RAZ ALDI, ZAWSZE COŚ Z ALDI” – mówi Patrycja Piwko, managerka mediów społecznościowych ALDI. – Zawsze stawiamy na pierwszym miejscu satysfakcję klientów, dlatego teraz, przechodząc od komunikacji wizerunkowej do produktowej, zamierzamy wykorzystać opinie naszych testerów – ambasadorów, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku – podsumowuje Piwko.
W dedykowanych paczkach testerzy znajdą gamę produktów spożywczych ALDI powiązanych z daną kategorią asortymentową – mogą to być produkty słodkie, grillowe lub wegetariańskie.
Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia.