Robico wprowadza na rynek nową markę – Robico Active, której ambasadorem został siatkarz Artur Szalpuk

fot. mat. prasowe

Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Launch produktów wsparty jest kampanią marketingową w kanałach digitalowych. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.

Stworzony z naturalnych składników produkt WPC 80 charakteryzuje się wysoką zawartością białka. Dostępny jest w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym, oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru także dwie pojemności – 700 g. i poręczną saszetkę „TO GO” – 30 g. Można więc przygotować z niego zarówno pożywne śniadanie w domu, jak i smaczny potreningowy posiłek na siłowni czy w klubie sportowym.

Firma Robico jest obecna na rynku już od ponad trzydziestu lat. Mamy grono oddanych konsumentów, którzy cenią wysoką jakość oraz smak naszych produktów. Jednak nie spoczywamy na laurach, obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów, śledzimy trendy i na bazie tego rozbudowujemy naszą ofertę. Konsumenci są bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład i naturalność produktów, oraz przywiązują coraz większą wagę do ilości białka w diecie. Dlatego stworzyliśmy markę Robico Active i suplement diety WPC 80, aby dostarczyć im naturalne białko o wyjątkowej jakości. Produkt ten skierowany jest do osób aktywnych, ale nie tylko do profesjonalnych sportowców. Do swojej diety może włączyć go każdy, dla kogo ważne jest prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Mamy nadzieję, że konsumenci polubią nowy produkt Robico Active. Dodam jeszcze, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami, które z pewnością niejednego zaskoczą – mówi Andrzej Szczepański, prezes ZUH „Robico”.

Robico Active podjęła współpracę ambasadorską z siatkarzem Arturem Szalpukiem. Ten doświadczony zawodnik, grający na pozycji przyjmującego jest reprezentantem Polski i zdobywcą mistrzostwa świata w 2018 r.. Na koncie ma liczne sukcesy reprezentacyjne, ale także nagrody indywidualne, jak np. Najlepszy atakujący Pucharu Polski i MVP Memoriału Huberta Jerzego Wagnera w 2018 r. oraz MVP turnieju PreZero Grand Prix PL w 2023 r. W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą, zaplanowano także konkursy afiliacyjne oraz aktywacje konsumencie.

Ponadto wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią marketingową w kanałach digital. Zaplanowano działania reklamowe w serwisach należących do Meta (Instagram i Facebook), a także reklamy w Google oraz na TikToku.

Firma od kilku lat wspiera sponsoringowo Polską Ligę Siatkówki – efektem tego będzie także obecność reklamowa na meczach oraz w mediach. Kampania PR obejmie m.in.: działania z mediami i influencerami.

Za działania reklamowe i digital odpowiada agencja Soul & Mind.