Pozytywne emocje w centrum uwagi nowej linii kreatywnej EPP

fot. mat. prasowe

EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji. Kreacja podkreśla pozytywne emocje i doświadczenia, które towarzyszą klientom podczas wizyt w centrach handlowych EPP. Nowa linia kreatywna powstała z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Emoji powstały w odpowiedzi na potrzebę pełniejszego wyrażania siebie, swoich nastrojów, czy uatrakcyjniania tekstów w digitalowym świecie. Kto z nas nigdy nie wysłał uśmiechniętej buźki w smsie czy nie użył takiego akcentu w mailach, w mediach społecznościowych lub wpisie na blogu? Ich różnorodność i ciekawy sposób wyrażania emocji sprawiły, że szturmem zdobyły nasze serca 😍 Co stoi za ich fenomenem? Emoji nie tylko ułatwiają komunikację, ale także przyciągają uwagę oraz wspierają budowanie uniwersalnych i zrozumiałych dla niemal każdego treści.

Jednym z największych wyzwań w prowadzeniu skutecznej komunikacji wizualnej jest dopasowanie jej do odbiorców, czyli stworzenie zrozumiałych dla każdego przekazów. Projekt przygotowany przez agencję Evenema wyróżnia kreatywność i nowoczesność – emoji stanowią nieodłączny element współczesnego przekazu. Koncept łączy prostotę i uniwersalność, jest na czasie i przemawia do odbiorców w różnym wieku, o różnych zainteresowaniach. Pozytywne, przykuwające oko materiały pozwolą nam prowadzić angażującą komunikację z klientami centrów handlowych, także w kanałach cyfrowych, na które mocno stawiamy – opisuje nową linię Jakub Nowicki, marketing manager w EPP.

Wprowadzając emoji do komunikacji, EPP stawia na bezpośrednią interakcję z odbiorcami. Każdy symbol ma na celu nie tylko przyciągnąć uwagę, ale przede wszystkim wywołać pozytywne uczucia i stworzyć więź. Pozwala komunikować się w sposób, który jest zarówno uniwersalny, jak i osobisty, przekraczając bariery językowe i kulturowe. Czyni to centrum handlowe miejscem dla każdego 😊

Emoji to potężne narzędzie emocjonalnego zaangażowania. W ramach nowej linii kreatywnej zostały one dostosowane i wkomponowane w identyfikację wizualną firmy EPP. Przy tworzeniu linii, nasz zespół specjalistów kierował się przekonaniem, że emoji są powszechnie znane, lubiane i rozumiane. Dzięki nim kreacja nabiera dynamizmu, ekspresji i lekkości, jednocześnie skutecznie oddając emocje i budując więź z odbiorcami – podkreśliła Celina Skrobisz, dyrektor strategiczna agencji Evenema.

Emoji będą integralną częścią różnych elementów kampanii marketingowych zarządzanych przez EPP centrów handlowych. Pojawią się m.in. w reklamach digitalowych, na stronach internetowych, w postach na platformach społecznościowych, jak również na gadżetach oraz w kampaniach e-mailowych.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja kreatywna Evenema, z którą EPP przedłuża współpracę na kolejne dwa lata.