Tylko, polski producent customizowanych mebli premium z silną pozycją w Europie Zachodniej, rozpoczął z Salestube współpracę na kolejnym rynku zagranicznym. Salestube, odpowiedzialny w 2022 roku za działania digitalowe Tylko na rynku szwajcarskim, opracował koncept kampanii online w obszarze brand awarness na rynku niemieckim na 2025 rok. Spółka zajmie się również analizą danych mediowych Tylko.
Plan mediowy na działania w digitalu obejmuje głównie kampanie paid social na platformach Meta, TikTok i Pinterest oraz na YouTube z wykorzystaniem programmatic buying. Pierwsza faza działań wystartowała w połowie marca i promuje nowy kolor mebli Moss Green, inspirowany najnowszymi trendami. Następne flighty kampanii rozpoczną się wraz z kolejnymi premierami produktowymi marki i będą realizowane ongoingowo do końca 2025 roku.
– Rynek niemiecki jest dla Tylko rynkiem strategicznym, dlatego działania mediowe w digitalu, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz budowanie jej wizerunku wśród klientów premium w tym regionie, są dla nas kluczowe. Wybór Salestube jako partnera do tych działań wynika z ich eksperckiej wiedzy w zakresie digital marketingu, doskonałej znajomości rynku niemieckiego udokumentowanej biznesowymi success stories – mówi Anna Grzebień, head of brand marketing w Tylko.
Dane i efektywność w centrum działań
Salestube odpowiada nie tylko za realizację kampanii świadomościowej, ale także za kompleksowe mierzenie jej efektów wizerunkowych oraz wpływu na sprzedaż. Wykorzystywane są do tego modele analityczne w Campaign Manager, a także badania brand lift i search lift w DV360 oraz Meta. Umożliwia to ocenę nie tylko realnego wzrostu zainteresowania marką, ale także wpływ kampanii na poziom sprzedaży oraz pomaga najbardziej efektywnie dzielić budżet między kanałami.
– Niemiecki rynek digitalowy cechuje wysoka konkurencyjność, dlatego kluczowe jest połączenie kreatywnych formatów takich jak rich media z precyzyjną analityką. Dzięki naszej ekspertyzie na tym rynku oraz doświadczeniu w precyzyjnym targetowaniu i analizie danych możemy zapewnić Tylko skuteczną kampanię mediową, która nie tylko zwiększy świadomość marki, ale również dostarczy realne insighty o ścieżce zakupowej klientów – mówi Laura Kundziewicz, e-commerce & performance expert w Salestube.
Nowe biuro w Berlinie i dalsza ekspansja
Rozpoczęcie współpracy z marką Tylko zbiega się z międzynarodową ekspansją Salestube, której jednym z etapów było otwarcie w 2024 roku biura w Berlinie oraz uzyskanie pełnej certyfikacji Google Marketing Platform na tym rynku. Niemcy stanowią kluczowy rynek dla międzynarodowych klientów Salestube, a lokalna obecność pozwala na jeszcze lepsze dostosowanie strategii mediowych do specyfiki regionu. Współpraca z Tylko to kolejny projekt umacniający pozycję Salestube jako strategicznego partnera w obszarze digital marketingu w regionie DACH.