Zespół Orange oraz agencja Leo Burnett przygotowały nową odsłonę kampanii światłowodu jakości Orange.
W nowej odsłonie spotu występują dobrze już znana rodzina i robot Max, którzy wybierają się na ferie w góry. Planując wyjazd rozmawiają przez internet z bacą, u którego zamierzają się zatrzymać. Wypytują go o warunki, z których najważniejszy jest internet na miejscu. Baca w zabawny sposób odpowiada na wszystkie pytania nurtujące naszych bohaterów.
Kampania poza spotami telewizyjnymi, będzie także obecna w digitalu i social mediach.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30 i 15 sekundowych, które można obejrzeć w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będą też emitowane w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.
Spot reżyserował Sebastian Pańczyk. Film wyprodukowało Dobro, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.