Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & marketing managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami Salestube, takimi jak m.in: Google, Meta i TikTok.
Paulina posiada blisko 15-letnie doświadczenie w marketingu i public relations. Przez ostatnie 8 lat zajmowała się budowaniem wizerunku międzynarodowych marek w różnych branżach, m.in. farmaceutycznej czy heavy duty, prowadząc wewnętrzne działy PR i marketingu. Ostatnie 4 lata spędziła na zarządzaniu międzynarodowym PR i komunikacją w 16 krajach dla belgijskiego lidera z branży logistycznej, efektywnie wprowadzając firmę na nowe rynki.
PR & marketing manager spółki Salestube to nowo utworzone stanowisko w 7-osobowym zespole PR Group One, na którego czele stoi brand reputation director grupy marketingowo-technologicznej Group One, Emilia Klepacka. Dołączenie do zespołu Pauliny Lewandowskiej w tej roli związane jest z intensywną globalną ekspansją Salestube, m.in. wejściem na rynki USA i APAC. Do jej zadań należy tworzenie i realizacja międzynarodowych strategii PR oraz koordynowanie globalnych projektów komunikacyjnych.
– Dołączenie Pauliny do zespołu PR Group One na stanowisko dedykowane Salestube w obszarze marketingu i PR, to kolejny krok umacniania pozycji spółki jako preferowanego globalnego partnera konsultingowego w branży martech. Jej szerokie doświadczenie i strategiczne podejście do komunikacji pomogą nam realizować ambitne cele Salestube oraz budować silną pozycję całego Group One w regionie, jako największej niezależnej polskiej grupy marketingowo-technologicznej o międzynarodowym zasięgu – mówi Emilia Klepacka, brand reputation director Group One.
Paulina Lewandowska, obejmując stanowisko PR & marketing manager, wnosi nie tylko bogate doświadczenie międzynarodowe, ale także świeże spojrzenie na budowanie wizerunku marki w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.