OSM Łowicz poszerza działania branded content o „MasterChef Nastolatki”

OSM Łowicz, jedna z najważniejszych polskich spółdzielni mleczarskich, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.

„MasterChef Nastolatki” to nowa wersja popularnego programu kulinarnego, w którym o nagrodę główną powalczą kucharze w wieku 13-17 lat. Umiejętności uczestników oceniać będą: Michel Moran, Tomasz Jakubiak, Dorota Szelągowska. Gościnnie w programie wystąpią m.in. Martyna Wojciechowska i Ewa Chodakowska. W nowym show zadebiutuje również influencer Michał „Rozkoszny” Korkosz – twórca bloga, autor książek kulinarnych i przepisów, które podbiły social media. Premierę pierwszego odcinka „MasterChef Nastolatki” będzie można oglądać o godzinie 20.00 na antenie TVN już 3 marca.

„MasterChef Nastolatki” to format bliski wartościom naszej firmy. Program przedstawia nastolatków od twórczej i pracowitej strony, pełnych pasji i ciekawych pomysłów. Produkty OSM Łowicz będą nieodłącznym elementem kulinarnych zmagań młodych uczestników, którzy lubią gotować zdrowo i inspirują do tego innych. Myślę, że ten format pozwala odwrócić dotychczasową narrację o młodzieży, ukazując ich z pozytywnej perspektywy – dodaje Anna Siuda, kierownik marketingu OSM Łowicz.

OSM Łowicz dostarczył na plan programu swoje produkty nabiałowe, z których przez cały sezon korzystać będą uczestnicy podczas przygotowywania efektownych i smacznych dań. Uzupełnieniem działań z zakresu product placement, będzie seria billboardów sponsorskich. Zaplanowane są również działania digitalowe, a w tym komunikacja w mediach społecznościowych stacji TVN oraz programu „MasterChef Nastolatki”.

Za działania branded contentowe odpowiada LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry.

To już kolejna tego typu współpraca OSM Łowicz z agencją LiquidThread, z którą związana jest od 2018 roku. Marka była już obecna w poprzednich edycjach programu „MasterChef”. Produkty OSM Łowicz były lokowane również w formatach śniadaniowych („Pytanie na Śniadanie”, „Dzień Dobry TVN”), programie „Magia Świąt”, a także podczas większych wydarzeń telewizyjnych tj. „Wakacyjna Trasa Dwójki” czy „Sylwester Marzeń TVP”.