Po spektakularnym debiucie projektu OSH33 – niezwykłego collabo marki OSHEE z Matą, przyszedł czas na jego kolejną, innowacyjną odsłonę. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 – Rave Potion. Te wyjątkowe pod wieloma względami produkty zadebiutują w sieci Żabka.
OSH33 Rave Potion to innowacja i kreatywność w kilku obszarach. Począwszy od unikatowej formuły napojów – 3 ENERGY COMPLEX, niezwykłego designu opakowania stworzonego przy ścisłej współpracy OSHEE z Michałem Matczakiem – Matą, projektantem Mateuszem Machalskim i twórcą 3D Maksymem Skętowskim, aż po awangardową komunikację.
Cieszymy się z kontynuacji collabo OSHEE x MATA i wznoszenia jej o poziom wyżej pod każdym względem, zarówno produktowym jak i komunikacyjnym. Co więcej – poszerzyliśmy projekt o kolejnych artystów zaproszonych do współpracy. Napoje Rave Potion to przede wszystkim źródło pobudzenia dostępnego dla każdego. Dzięki unikatowej recepturze ze składnikami aktywnymi, produkty te świetnie wpisują się w rosnący trend NoLo i stanowią doskonałą alternatywę dla napojów alkoholowych, które coraz częściej są odrzucane przez młodych ludzi – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.
W działaniach komunikacyjnych w każdej sferze poszliśmy o krok dalej niż przy pierwszej edycji. W Love Potion przedstawiliśmy cyfrowego awatara Maty obok jego prawdziwego wizerunku, a w Rave Potion jesteśmy już w 100% w cyfrowym świecie, gdzie bohater przechodzi metamorfozę i ze świata realistycznej animacji CGI ląduje w estetyce budzącej wspomnienia czasów PSX.
Drugim istotnym elementem jest muzyka. W pierwszej kampanii wykorzystaliśmy fragment istniejącego utworu z albumu CBW Mixtape, natomiast w obecnej można usłyszeć przedpremierowo utwór inspirowany produktem, który w pełnej wersji ukaże się na albumie CBW Mixtape 2. Wisienką na torcie jest zaproszenie przez Matę do tego utworu i reklamy drugiego artysty. Kets4eki to raper z Polski, o największej ilości słuchaczy w serwisie Spotify, którego fani w większości pochodzą z zagranicy. Jest to sytuacja bez precedensu nie tylko w polskim, ale i światowym marketingu – dodaje Rafał Grobel z managementu Maty.
Żeby tworzyć imprezową muzykę potrzeba dużo energii i dobrze, aby jej źródło było jak najzdrowsze. Myśląc z Pedro o utworze do reklamy, wpadliśmy na pomysł, żeby zaprosić do współpracy artystów znanych z rave’owej estetyki kets4ekiego i Asterię. Swoją zwrotkę napisałem pod wpływem dwóch 33 mg dawek kofeiny zawartych w napoju i regularnie dostarczamy go do studia dla pozostałych artystów, z którymi kończymy nasz zimowy mixtape CBW 2 – podsumowuje Michał Matczak, czyli Mata.
Czym są napoje OSH33 Rave Potion?
OSH33 Rave Potion to absolutna nowość na rynku napojów funkcjonalnych i propozycja dla każdego konsumenta poszukującego czegoś unikatowego. Gwarantuje to zastosowanie oryginalnej formuły 3 Energy Complex, będącej źródłem naturalnej energii, witamin i minerałów oraz adaptogenów (guarany, yerba mate, green coffee).
W sprzedaży dostępne będą dwa warianty smakowe:
- OSH33 Rave Potion Cantaloupe Melon – Mint
- OSH33 Rave Potion Pineapple – Grapefruit
Czego nie znajdziecie w obu napojach?
- sztucznych barwników
- sztucznych aromatów
- słodzików
- konserwantów
Oficjalnie produkty zadebiutują już 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.
Bezprecedensowa kampania
Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Podobnie jak sam produkt, również ona będzie wyjątkowa. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku. Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Utwór, którego fragment słychać w reklamie, powstał z inspiracji produktem, a do jego nagrania Mata tym razem zaprosił gości. Wokalnie w “R4V3 P0Ti0N” udzielił się również kets4eki – artysta, którego na Spotify miesięcznie słucha rekordowe 3,5 miliona odbiorców z całego świata, a muzycznego wsparcia udzielił asteria – młody twórca z Nowej Zelandii. Za produkcję i udźwiękowienie całości odpowiadał, czołowy polski producent ostatnich lat, Pedro. Pełna wersja utworu ukaże się na albumie CBW Mixtape 2, którego premiera na wszystkich platformach cyfrowych zaplanowana jest na 20 marca. Tym sposobem reklama wpisuje się również w działania promocyjne wydawnictwa muzycznego.