Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie Twitch odpowiada Stor9_.
Jest wiele dróg, które możemy obrać, by w końcu znaleźć się tam, gdzie chcemy i gdzie jesteśmy szczęśliwi. W świecie gamingu, gdzie gracze dążą do osiągania wyższych poziomów i pokonywania kolejnych przeszkód, streamerzy pokazują, jak przezwyciężają trudności na drodze do „szczęśliwych miejsc” i realizacji swoich celów.
W kampanii biorą udział polscy streamerzy na Twitchu: Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).
Każdy z twórców podczas transmisji na żywo poprzez unboxing prezentuje wybrane przez siebie produkty Oriflame. Dodatkowo, poprzez linki na chacie, zaprasza widzów do dołączenia do Klubu Oriflame, gdzie na każdego nowego członka czeka 15% zniżki na pierwsze zakupy i 15% cashback na kolejne.
Ta innowacyjna kampania to krok Oriflame w kierunku rozszerzenia obecności w segmencie cyfrowym i zwiększenia zaangażowania wśród młodszych konsumentów, którzy poszukują produktów i marek beauty online.
– Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami – mówi Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.
Kampania „Reach Your Happy Place” realizowana na platformie Twitch jest wspierana na Instagramie i TikToku, gdzie influencerzy dzielą się dodatkowymi treściami wideo.
Stor9_ odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Działania na platformie Twitch uzupełnione są zautomatyzowaną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, w której wyświetlane są dedykowane kreacje.