Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group przygotowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, obejmującą nowy key visual, hasło, działania z zakresu influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. W ramach kampanii zaprojektowała również nową etykietę dla wszystkich wariantów smakowych produktu. Agencja współpracuje z marką Oranżada Hellena od blisko dwóch lat, tworząc jej komunikację 360°.
Czy naprawdę tylko duże sukcesy lub okazje, takie jak urodziny lub Nowy Rok, zasługują na świętowanie? To pytanie stało się punktem wyjścia nowej kampanii Oranżady Party, stworzonej właśnie z myślą o celebrowaniu wyjątkowych chwil. Kampania da odpowiedź na to pytanie i pokaże, że celebracja „małych chwil” i „małych osiągnięć” jest ważna i potrzebna. Okazją do świętowania mogą być na przykład pierwsze, samodzielnie przejechane na rowerze dwukołowym metry twojej pociechy czy wspólne, rodzinne wakacje. To z tego powodu nową kampanię oparto na haśle „Jest okazja? Jest Party!”.
– Mimo że świat komunikacji marek jest dziś mocno ukierunkowany na dbanie o siebie – z mocnym akcentem na dobrostan psychiczny – to w naszej kulturze sukces wciąż rozumiany jest przez pryzmat posiadania. Z danych wynika jednak, że jako dorośli pozytywne wspomnienia z dzieciństwa łączymy raczej z doświadczeniami niematerialnymi, wyjątkowymi przeżyciami[1], których w życiu dziecka jest zdecydowanie więcej niż w wieku dorosłym. Dlatego spojrzeliśmy na markę oczami najmłodszych i w komunikacji dodaliśmy kilka dodatkowych kontekstów (Category Entry Points), by przypomnieć rodzicom, że dla dziecka każdy mały sukces lub ważne doświadczenie to okazja do świętowania. To my decydujemy o tym, kiedy jest czas na PARTY – mówi Dominika Wnuczyńska, head of brand strategy w LoveBrands Group.
Nie szata zdobi… – a jednak!
Marka postanowiła również odświeżyć etykietę. Zaprojektował ją zespół kreatywny LoveBrands Group.
– Wymowne symbole nawiązujące do emotek i memów oraz zestaw mocnych kolorów – taka właśnie jest nowa etykieta Oranżady Party. Smak oznaczyliśmy aplą z bąblami, odnoszącą się do charakteru produktu i w kolorze kojarzonym z konkretną wersją smakową. Stylistyka przywodzi na myśl beztroskie chwile, które warto zapamiętać i celebrować na co dzień. Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki – mówi Rafał Leski, creative director LoveBrands Group.
Nie tylko na sklepowych półkach
Kampania ruszyła pod koniec listopada. W jej ramach zaplanowano m.in. działania z influencerami na Instagramie, które podkreślą wagę budowania wyjątkowych doświadczeń i twórczego wyrażania siebie. Na tym samym kanale komunikacyjnym zostanie przeprowadzony konkurs konsumencki. Działania uzupełnią aktywacje digital, m.in. w aplikacji zakupowej Listonic czy na stronie Brainly.
– Koniec roku na horyzoncie, a my nie zwalniamy tempa, realizując kolejne działania – tym razem wielokanałową kampanię Oranżady Party, która w naturalny sposób wpisuje się w naszą dotychczasową komunikację marki Oranżada Hellena, pokazując, że warto doceniać swoje osiągnięcia – nawet te najmniejsze – i je celebrować. Jej zaplanowanie i realizację powierzyliśmy zespołowi LoveBrands Group – mówi Katarzyna Wojcieszyńska, brand manager w Colian.
Ze strony LoveBrands Group za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada Rafał Leski, Creative Director. Kampanię w internecie będzie realizował zespół May Sałygi, Head of Digital, a za koordynowanie wszystkich działań odpowiadają Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, Senior Communications Consultant. Strategię dla najnowszej kampanii stworzyła Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy.