Z początkiem kwietnia Orange Polska startuje z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”, spójną z platformą globalną. Odsłony kampanii zobaczymy w telewizji, social mediach, digitalu, punktach sprzedaży klienta oraz radiu.
To, co w dzisiejszym świecie zmienia się najszybciej, to sposób, w jaki odbieramy informacje. Dzięki internetowi uczymy się, pracujemy, uczestniczymy w kulturze, a przede wszystkim komunikujemy się z innymi ludźmi. Jednak by móc w pełni korzystać z dobrodziejstw tej technologii, niezbędny jest sprawdzony dostawca usług. Orange Polska zapewnia niezawodność zarówno w obszarze 5G, jak i światłowodu i to właśnie ten fakt stał się motywem przewodnim premierowej kreacji, wprowadzającej nowy format komunikacyjny operatora.
– Zmiany technologiczne coraz mocniej wpływają na życie każdego z nas. A to właśnie najnowsza sieć 5G i światłowód jakości Orange zapewniają nam pełnię możliwości korzystania z cyfrowego świata – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
– Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać, w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange, którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników – dodał Paweł Patkowski.
– Najskuteczniejsza w reklamie zawsze jest prawda. Jeśli potrafimy dostrzec rzeczywiste potrzeby konsumentów, odpowiedzieć na nie produktem, a całość opowiedzieć
w nowoczesny, atrakcyjny wizualnie sposób, to nasz przekaz będzie skuteczny. Nowy format kreatywny wypracowany dla Orange to duża zmiana, ale jestem pewna, że przyniesie rezultaty i trafi do młodszej grupy odbiorców – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, integrated communication director Leo Burnett Warszawa.
Z początkiem kwietnia rozpoczęła się emisja nowej kampanii, na którą składają się spoty wizerunkowe oraz taktyczne, obejmujące ofertę internetu światłowodowego oraz usług mobilnych. Reżyserem polskiej odsłony formatu jest Marcin Filipek. W Leo Burnett odpowiadamy za lokalizację, wypracowanie strategii komunikatów, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. Wszystko po to by wraz z Orange Polska skutecznie otworzyć nowy rozdział w historii komunikacji marki. Produkcją zajęła się Filmprodukcja,
a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu i radiu.