Orange ruszyło z kampanią komunikującą świąteczną ofertę

fot. mat. prasowe

W pierwszych dniach listopada wystartowała kampania promująca świąteczną ofertę światłowodu od Orange Polska „W prezencie nawet 1800 zł ze światłowodem w pakiecie”.

Z okazji zbliżającego się wielkimi krokami okresu świąt Orange Polska rozpoczął komunikację nowej oferty światłowodu. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa „W prezencie nawet 1800 zł ze światłowodem w pakiecie” budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w TV, OOH, digitalu oraz w social mediach.


Promocja skierowana jest do nowych klientów operatora, którzy decydując się na wybór pakietu Love Standard z Netflix i światłowodem w umowie na 24 miesiące otrzymają szereg korzyści przygotowanych przez Orange. W ramach oferty nowi klienci przez pierwsze 6. miesięcy trwania umowy uzyskają dostęp do światłowodu oraz do aplikacji Netflix za 0 zł, a także otrzymają możliwość wyboru tableta TCL TAB 10 Gen 2 za 1 zł. Wartość korzyści wynikających z promocji to nawet 1800 zł.

W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One). Działania Paid Social realizowane są przez Follow Agency.

Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, produkcją spotu zajęło się studio produkcyjne Dobro, za postprodukcję odpowiada Studio Orka, a udźwiękowienie spotów zrealizowane zostało przez Lunapark.

Wszystkie szczegóły dotyczące oferty Orange Polska dostępne są w salonach Orange oraz na stronie orange.pl.