Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero tworzą nowy leadership MassiveMusic Warsaw

fot. mat. prasowe

MassiveMusic Warsaw powołała nowy trzyosobowy leadership, by rozwijać usługi marketingu muzycznego 360 w Centralnej i Środkowej Europie.

Kreatywna agencja muzyczna MassiveMusic awansowała w warszawskim biurze troje doświadczonych menedżerów, powołując tym samym nowy leadership. Tworzą go Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero. Powierzono im zadanie rozwijania usług sonic brandingu i marketingu muzycznego 360 dla marek – od strategii i kreacji po produkcję muzyczną.

Teraz nowa struktura MassiveMusic Warsaw jest bliżej struktur agencji kreatywnych, a to głównie z nimi na co dzień współpracuje i chce lepiej odpowiadać na ich potrzeby. – Łącząc kreatywne myślenie naszego lokalnego teamu z globalnym know-how MassiveMusic, będziemy pracowali nad dalszym rozwijaniem tego profilu – mówi Piotr Ćwikliński, nowy managing director MassiveMusic Warsaw. – Dostęp do unikalnych danych i nowoczesnych technologii pozwala nam proponować bardziej celne i skuteczne rozwiązania dźwiękowe dla marek. Nasz doświadczony zespół potrafi odpowiedzieć na najbardziej wymagające briefy, dostarczając efektywne i jakościowe rozwiązania – dodaje.

Wszyscy nowi menedżerowie są związani z MassiveMusic Warsaw od samego początku jej istnienia na polskim rynku czyli od 2021 roku. Pracowali razem już wcześniej – najpierw w CORD, a później w Big Sync Music zanim w efekcie globalnych ruchów zespół przekształcono w warszawski oddział globalnej agencji muzycznej MassiveMusic.

Piotr Ćwikliński (wcześniej creative development director) jako managing director polskiego oddziału koordynuje prace ośmioosobowego zespołu dla klientów oraz odpowiada za projekty licencyjne. Z branżą muzyczną związany od ponad 10 lat (pracował także w Universal Production Music, Universal Music Publishing,). Ma na koncie realizacje muzyczne dla marek takich jak Lay’s, Škoda, Ferrero, Toyota, Aviva, Pepsi i wiele innych.

Aneta Kabsa (wcześniej creative sync director) została creative development director i jest odpowiedzialna za strategiczne projekty, rozwój biznesu oraz kluczowych klientów agencji. W branży od 14 lat, a jako dyrektorka kreatywna zrealizowała setki projektów reklamowych i audiowizualnych, pracując dla takich klientów, jak Reserved, Toyota, McDonald’s, Allegro, Huawei, czy Wedel.

Natomiast Mateusz Szmigiero (dotąd creative director) jako executive creative director zarządza zespołem kreacji. Szmigiero to doświadczony music supervisor i producent muzyczny – w branży już 10 lat, który w swojej karierze współpracował z globalnymi markami, takimi jak T-Mobile, Ferrero, Toyota, Pepsi, Techland czy Škoda, odpowiadając zarówno produkcję muzyczną, synchronizacje znanych utworów jak i strategię muzyczną marek.