27 grudnia ruszyła kampania promująca noworoczną ofertę planów komórkowych od Nju Mobile „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer”.
„Jak nowy rok to nowe postanowienia”, dlatego w ostatnich dniach grudnia Nju Mobile rozpoczęło komunikację noworocznej oferty planu komórkowego. Dla klientów przenoszących swój numer operator przygotował prezent w postaci 3 pierwszych opłat abonamentowych w wysokości 0 zł (po tym okresie opłata to tylko 19 zł/miesiąc na osobę w parze). Użytkownicy, którzy zdecydują się na wybór promocyjnego abonamentu, otrzymają także nielimitowane rozmowy, sms’y i mms’y, telewizję mobilną w pakiecie podstawowym oraz internet mobilny z maksymalnym limitem 60 Gb/miesiąc uzależnionym od długości trwania umowy.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy budująca świadomość wśród konsumentów kampania reklamowa „3 miesiące za 0 zł dla klientów przenoszących numer” realizowana w TV, digitalu, radio oraz OOH.
W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów kampania realizowana jest przez agencję Value Media we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected Salestube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii w tym kreacje social mediowe odpowiada agencja Ogilvy. Agencja zajęła się także produkcją oraz postprodukcją spotu, a jego udźwiękowienie zrealizowane zostało przez Lunapark.