W nowej odsłonie kampanii Mobile Voice Orange oraz agencja Leo Burnett prezentują propozycję dla przenoszących numer do Orange. Nowi użytkownicy sieci mogą otrzymać nawet pięć miesięcy abonamentu za 0 złotych oraz nowoczesne telefony przystosowane do obsługi Internetu 5G.
Bohaterami spotu są dobrze znany robot Max i baca, u którego rodzina Orange spędza ferie. Kiedy rodzina wybiera się na narty, Max gra w szachy z bacą. Robot Max w super szybkim tempie rozgrywa pięć wygranych partii z bacą, co płynnie zmienia się w komunikację oferty, czyli 5 x 0 – nawet 5 miesięcy abonamentu za 0 zł po przeniesieniu numeru do Orange.
Kampania poza spotami telewizyjnymi, będzie także obecna w OOH, digitalu i social mediach.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty: 30-sekundowy oraz cztery 15-sekundowe różniące się od siebie promowanym telefonem (Xiaomi, Samsung, Motorola) emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będzie można także zobaczyć w mediach społecznościowych w specjalnych formatach.
Reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk. Film wyprodukowało Dobro, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.