Nabieraj ze smakiem i jedz z apetytem – WINIARY z nową kampanią i platformą komunikacji

fot. youtu.be/FSBXCu3RAS8

Sosy pieczeniowe WINIARY to produkt promowany w rozpoczynającej się kampanii. Działania będą realizowane w telewizji, serwisie YouTube oraz mediach społecznościowych. Towarzyszy im hasło „Sos Pieczeniowy WINIARY. Nabieraj ze smakiem”.

Kampania wprowadza nową platformę komunikacji. Jej celem jest prezentowanie sosów pieczeniowych WINIARY – ciemnego oraz jasnego – jako niezastąpionego elementu współczesnych dań, który sprawia, że potrawy stają się jeszcze smaczniejsze, a my nabieramy na nie jeszcze większego apetytu.

Kampania przygotowana została przez Publicis Poland. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.

Naszym zadaniem było pokazanie w atrakcyjny, wyróżniający się sposób, że sosy pieczeniowe WINIARY świetnie nadają się do urozmaicenia smaku codziennych, współczesnych dań. Można po nie sięgać niezależnie od okazji. Sprawdzą się w tradycyjnych posiłkach, ale też przy nieformalnych okazjach. Od strony kreatywnej bawiliśmy się wieloznacznością słowa ‘nabieranie’. Dzięki sosom pieczeniowym WINIARY dania nabierają charakteru, a my nabieramy na nie apetytu. Dodatkowo w przygotowanych kreacjach wykorzystujemy gest nabierania smacznego sosu i wycierania go z talerza na różne sposoby – powiedziała Marta Krakowska Sochacz, integrated communication director.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: trzydziesto- i piętnastosekundowej. W przypadku serwisu YouTube emitowany będzie spot sześciosekundowy. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio GRAFFITI, a postprodukcją ORKA. Reżyserię powierzono Jerzemu Dytkiewiczowi. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MINDSHARE.