Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą sery żółte

ONE House, agencja komunikacji marketingowej, realizuje ogólnopolską kampanię dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie, jednego z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i Europie, koncentrującą się na szerokiej gamie serów żółtych. Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu wzmocnienie marki Mlekpol w kategorii serów żółtych oraz podkreślenie jakości i różnorodności oferowanych produktów.

Ogólnopolska kampania realizowana jest w różnych mediach, w tym w telewizji i na platformach BVoD (Broadcast Video on Demand), co zapewnia szeroki zasięg i zaangażowanie. Jej celem jest pokazanie różnorodnych wariantów serów żółtych marki Mlekpol, budowanie świadomości w grupie docelowej oraz podkreślenie atrybutów odpowiednich produktów poprzez kreatywne działania.

Kampania dla serów żółtych Mlekpol jest kolejnym projektem realizowanym przez agencje z Grupy ONE House dla tego klienta. Agencja oS3 wspólnie z ONE House realizują również działania dla marki Rolmlecz. Dodatkowo, agencja ONE House planowała i kupowała media dla marki mleka Łaciate.

Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewnia większą efektywność budżetów reklamowych. Wierzymy, że nasza komplementarna oferta oraz zintegrowane podejście pozwalają na osiąganie lepszych wyników i budowanie silniejszych relacji z naszymi klientami – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Rozszerzenie naszej współpracy o kategorię serów żółtych jest dowodem na sukces dotychczasowych projektów i naszej determinacji w dążeniu do rynkowego wzrostu Mlekpolu – dodaje Katarzyna Baczyńska, head of media w ONE House.