Z początkiem marca Michał Szczur awansował w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska na stanowisko head of digital strategy & training. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za strategiczne wsparcie klientów, new business, a także szkolenia zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz.
– Awans Michała to suma jego wyjątkowych kompetencji, zaangażowania oraz wkładu w rozwój Mindshare Polska. Jego rola jako lidera jest nie do przecenienia – wykazuje się nie tylko zdolnościami menedżerskimi, ale także umiejętnością inspirowania i motywowania innych do osiągania wspólnych celów. Jego podejście do pracy wewnątrz organizacji, jest również charakterystyczne w relacjach z klientami, w przypadku których stawia przede wszystkim na partnerskość i otwarty dialog. To w pełni zasłużony awans – komentuje Adrian Kawecki, CEO w Mindshare Polska.
Michał Szczur do zespołu Mindshare Polska dołączył w 2010 roku jako junior executive. W 2015 roku objął stanowisko managera w pionie client leadership, natomiast od 2021 roku pełnił rolę digital activation lead. W czasie tych kilkunastu lat realizował działania dla klientów takich jak: mBank, Discovery Channel, IBM, NIKE czy Ubisoft. Specjalizuje się w identyfikacji potrzeb klientów i oczekiwań biznesu, a także tworzeniu strategii digital.
Współtworzone przez niego działania były wielokrotnie wyróżniane w najważniejszych konkursach branżowych. Na swoim koncie ma cztery statuetki Effie Awards, dwie nagrody Golden Arrow, statuetkę Innovation Ad oraz European Mixx Awards.
W ramach rozwoju osobistego ukończył m.in.: kurs Mini MBA w Paryżu, czy DIMAQ Professional. Jest również DIMAQ Master Trainer.
W nowej roli Michał zastąpił Agnieszkę Parfienowicz, która podjęła się nowych wyzwań w ramach GroupM Nexus.