MediaSpurs, agencja konsultingowa specjalizująca się w marketingu i sprzedaży w mediach, ogłasza wejście na polski rynek. Jednocześnie nawiązane zostaje strategiczne partnerstwo z FOMO (Family of Out Media Organizations), europejskim liderem medialnym skupiającą się na dystrybucji rozrywki związanej z tematyką LGBTQI+. MediaSpurs będzie zarządzać marketingiem i rozwojem biznesu dla produktów OUTtv i OUTfilm w Polsce.
Należący do FOMO, OUTtv, lifestylowy kanał skierowany do społeczności LGBTQI+, zadebiutował w ofercie Amazon, jako pierwszy polski kanał LGBTQI+. OUTtv oferuje bogatą bibliotekę filmów artystycznych i dokumentalnych, reality show i seriali LGBTQI+. Dodatkowo, treści OUTtv dostępne są w ofercie pierwszej w Polsce usłudze VOD dedykowanej LGBTQI+, OUTFilm, która gromadzi największą kolekcję kina queer w kraju.
– W MediaSpurs wykorzystujemy ponad 15 lat doświadczenia, aby kreować strategie marketingowe, skupiając się na dostarczaniu najlepszych rezultatów w sprzedaży i rozwoju biznesu. Jesteśmy znani z kompleksowego podejścia zarówno do marketingu B2B, jak i B2C, oferując globalnym markom dotarcie i rozwój na runkach lokalnych. Nasze zaangażowanie w różnorodność napędza innowacje, zapewniając nam pozycję liderów w branży medialnej. Partnerstwo z FOMO nie tylko jest zgodne z naszymi wartościami, ale także wprowadza na rynek unikalny i wyjątkowy produkt, wzmacniając nasze zobowiązanie do dostarczania nowatorskich rozwiązań dla naszych klientów – Łukasz Wysocki, managing director w MediaSpurs.
– Współpracując z MediaSpurs, mamy nadzieję zwiększyć rozpoznawalność naszych marek i usług w całej Polsce, znacznie rozszerzając naszą dostępność w ofercie operatorów. Ta inicjatywa jest szczególnie istotna dla OUTtv, naszego flagowego kanału, który pełni rolę platformy zarówno rozrywkowej, jak i edukacyjnej. Naszym celem jest wykorzystanie OUTtv & OUTfilm do powtórzenia sukcesu odniesionego w innych krajach europejskich. Dzięki doświadczeniu i profesjonalizmowi MediaSpurs, oczekujemy znacznego rozwoju naszych produktów na polskim rynku – Marc Putman, założyciel i CEO w FOMO.
Rola MediaSpurs w obsłudze OUTtv i OUTFilm koncentruje się strategiczne na marketingu i rozwoju oferty FOMO w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja ma na celu wspierać nowe możliwości biznesowe oraz ewolucję polskiej branży medialnej.