Empik Go oddał w ręce czytelników nowy produkt. Karta na liczbę tytułów to noworoczna propozycja nie tylko dla fanów noworocznych postanowień. Launchowi produktu towarzyszy kampania promocyjna, do której dołączyli dziennikarze, influencerzy i popularyzatorzy nauki.
W Empik Go, obok stałej oferty subskrypcyjnej i abonamentowych kart podarunkowych, pojawiła się nowość: karty na konkretną liczbę tytułów cyfrowych. Nowy produkt jest skierowany do osób lubiących wyzwania, zakup karty mobilizuje do regularnej lektury. Produkt jest też przeznaczony dla obecnych abonentów Empik Go, którzy przy jego pomocy – po wyczerpaniu limitu w ramach wykupionego abonamentu – mogą doładować swoje konto i czytać więcej. W sprzedaży dostępne są warianty na 3, 6, 12, 24 i 52 tytuły. Dzięki kartom użytkownicy będą mogli nie tylko zapoznać się z wybranymi przez siebie audiobookami i ebookami, ale także słuchać bez limitu podcastów i treści ASMR. Słuchacze i czytelnicy mogą wybierać spośród wszystkich tytułów dostępnych w aplikacji. Karta pozwala korzystać z aplikacji Empik Go na dwóch urządzeniach (mobilnym i czytniku).
– Rok 2024 otwieramy dynamicznie dużą kampanią promującą nowy produkt. Wchodzimy na rynek z kartami na liczbę tytułów, a kampania, która towarzyszy launchowi oferty, to wyzwanie rzucone każdemu, kto ma poczucie, że w minionych miesiącach „zaniedbał się” czytelniczo. Do wyzwania „12 tytułów w rok z Empik Go” dołączyły duże nazwiska: dziennikarze, influencerzy, propagatorzy nauki i kultury znani między innymi z mediów społecznościowych – podsumowuje Beata Nowalska, dyrektor marketingu w Empik Go.
Empik Go przygotował specjalny noworoczny challenge dla użytkowników i to właśnie on stał się motywem przewodnim kampanii marketingowej. Ośmiu znanych influencerów wybrało po 12 tytułów na 2024 rok, którymi w swoich noworocznych lekturach mogą zainspirować się czytelnicy i słuchacze. Wśród ambasadorów akcji znaleźli się: Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Maciej Musiałowski, Michał Korkosz (@rozkoszny), Paulina Mikuła (@mowiacinaczej), Adam Mirek (@adamxm, autor książki „Bebechy”), Anna Kęska (@aniamaluje) oraz Paulina Górska (@ekopaulina, autorka podcastu „Lepszy Klimat”).
Mediamix kampanii „12 tytułów w 2024” obejmuje: intensywne działania w ramach ekosystemu Grupy Empik, zasięgową kampanię na platformach YouTube i TikTok, kampanię social media, display oraz współprace influencerskie. Po raz pierwszy Empik Go wykorzystał także mobilne działania rich mediowe oraz formaty natywne. Za kreację odpowiadał Creative Hub Empik Go, natomiast za produkcję kreacji – agencja Spring Up.
Jeszcze w styczniu i lutym 2024 w aplikacji Empik Go ukażą się kolejne produkcje oryginalne. Marka przygotowuje serię słuchowisk dla dzieci na podstawie książek jednego z najpopularniejszych polskich pisarzy. W rolach głównych usłyszymy między innymi Nikodema Rozbickiego, Aleksandrę Domańską czy Magdalenę Koleśnik.