Martyna Rogozińska objęła stanowisko head of business w agencji mediowej Mediaplus (Group One). W nowej roli łączy obowiązki business excellence and development leada oraz people managera stojąc na czele zespołu managerów kierujących zespołami klienckimi. Do jej zadań będzie należało także wzmocnienie kompetencji strategicznych agencji i zespołu.
Martyna Rogozińska od 2013 roku związana była z agencją mediową Value Media, która wraz z Mediaplus tworzy rdzeń kompetencji mediowych w Group One. Od 2017 roku zajmowała stanowisko innovation and strategy director w zespole strategii Value Media. W nowej roli head of business w Mediaplus połączy swoje doświadczenie zarówno w pracy z klientami, jak i w obszarze strategii. Będzie odpowiedzialna za business i people management: rozwój biznesu obecnych i nowych klientów agencji, dbanie o jakość świadczonych usług, standardy pracy, wyznaczanie kierunku rozwoju oraz wsparcie szefów i zespołów business w codziennej pracy dla klientów agencji. Ważnym zadaniem Martyny Rogozińskiej z perspektywy misji całego Group One, którą jest pozytywna zmiana biznesowa klientów, będzie podnoszenie kompetencji strategicznych całego zespołu agencji Mediaplus.
– Zrozumienie biznesowych potrzeb klientów i roli strategii w budowaniu silnych marek było dla nas kluczowe w wyborze osoby na stanowisko Head of Business. Powierzyliśmy je Martynie, której know-how i doświadczenie w opracowywaniu i wdrażanie planów strategicznych oraz innowacji pracujących na wzrost naszych klientów pomoże nam wzmocnić relacje i pozycję biznesową Mediaplus nie tylko we współpracy z klientami w Polsce, ale i w strukturach Serviceplan. Martyna to doświadczony lider, który bierze odpowiedzialność za cele i zadania związane z zarządzaniem biznesem, dlatego cieszę się, że będzie częścią Mediaplus na kolejnym etapie naszego rozwoju – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Częścią roli Martyny Rogozińskiej będzie zarządzanie zespołem Mediaplus, planowanie ścieżek kariery, celów rozwojowych, ewaluacja pracowników oraz dbanie o realizację, i jakość procesów służących budowaniu silnego zespołu ekspertów z zakresu strategii, planowania i zakupu mediów. W nowej strukturze Mediaplus będzie raportowała bezpośrednio do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.