Marta Sawicka została dyrektorką marketingu wizerunkowego Answear.com. Jest doświadczoną menedżerką, która wnosi ze sobą szeroką wiedzę zarówno z zakresu komunikacji wizerunkowej, jak i e-commerce.
Marcie Sawickiej w Answear powierzono zadanie realizacji strategii marketingowej oraz koordynację działań komunikacyjnych na wszystkich 12 rynkach, na których działa marka (oprócz Polski, m.in. Czechy, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Włochy). Będzie koncentrować się na tworzeniu spójnej i przemyślanej komunikacji, odzwierciedlającej wartości Answear.
– Dołączam do Answear w momencie, gdy otwiera nowy, pasjonujący rozdział – mówi Marta Sawicka, nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. – Firma jest pełna energii, ma śmiałe i ambitne plany na ten rok. Dla mnie to niezwykle ekscytujące wyzwanie. Chcę jej pomóc budować pozytywne doświadczenia z konsumentami i zapewnić jej wiodące w branży wyniki – podkreśla.
Sawicka ostatnio była dyrektorką zarządzającą e-commerce w spółce Moliera2, oferującej dobra luksusowe, gdzie odpowiadała za rozwój platformy. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w agencjach reklamowych – Grey Group i Bridge2Fun. Koordynowała kampanie dla takich firm jak: Polkomtel, Kompania Piwowarska, Mastercard, Lotos i inne. Odpowiadała także za launch nowych marek, m.in.: smartDOM oraz Showmax. Ma również na koncie liczące się w branży nagrody – m.in. Effie, KTR, Mixx Awards. Absolwentka Executive MBA Nottingham Trent University i WSB w Poznaniu. Certyfikowany trener Brian Tracy International. Wykładowca Uczelni Wyższej Viamoda.