Marka Yellow wystartowała z kampanią z udziałem sportowca Piotra Żyły

fot. mat. prasowe

Właściciel marki Yellow wybrał do współpracy agencję mediową UM i ruszył z nową kampanią, w której udział wziął polski skoczek narciarski, Piotr Żyła.

Citronex – jeden z największych w Europie importerów i dystrybutorów bananów, znanych pod marką Yellow – rozpoczął współpracę z agencją mediową UM (IPG Mediabrands). Pierwszym wspólnie realizowanym projektem jest kampania marki Yellow. Zespół UM odpowiada za planowanie i zakup kampanii telewizyjnej, która rozpocznie się w listopadzie. Spoty przygotowała agencja KORE oraz dom produkcyjny HighTide Pictures.

Citronex to polskie przedsiębiorstwo działające w kilku branżach. Jest potentatem na rynku owoców i warzyw (jest jednym z największych producentów pomidorów szklarniowych w Polsce) i jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży TSL (transport, spedycja, logistyka). Dynamicznie rozwija sieć stacji paliw pod marką Dyskont Paliwowy oraz największą w Polsce sieć myjni samochodów ciężarowych. Ofertę firmy skierowaną do podróżnych uzupełniają hotele oraz restauracje Picaro usytuowane w sąsiedztwie kluczowych szlaków komunikacyjnych.